וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "יש לנו מזל שאריאל הרוש החליט להישאר בקבוצה"

האדומים יודעים ש"אם נישאר בליגה, זה יהיה הרבה בזכות השוער הישראלי הכי טוב היום". דאגה מההיעדרות הארוכה של אביחי ידין, ביקורת קשה על הזרים, הירש: "באימונים הם מראים איכות"

צילום: מגד גוזני, עריכה: קובי אליהו

1. השוער הישראלי הטוב ביותר היום

אריאל הרוש עבר שבוע קשה. זה התחיל עם ההפסד הצורב של הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים למרות שהציג יכולת מצוינת ונמשך עם לא מעט הודעות מתריסות שקיבל מאוהדים של הקבוצה מהבירה – לחלקן אפילו ענה. אבל אחרי כמה ימים לא פשוטים, הוא שם את הכול בצד ושוב הוכיח מי השוער הישראלי שנמצא בכושר הטוב ביותר.

"אף אחד לא רוצה לחשוב איפה היינו בלעדיו. יש לנו מזל שהוא החליט להישאר", הודו במועדון האדום, "אם נישאר בליגה, זה יהיה הרבה בזכותו". הרוש הציל אתמול כמה מצבים מצוינים של רעננה, כולל פנדל, ורשם משחק חמישי מתוך שישה ללא ספיגה. אחד מהשחקנים אמר: "אלישע חייב לקחת אותו לנבחרת. היום אין שוער ישראלי בכושר יותר טוב ממנו".

עוד בנושא:

אביחי ידין יעבור ניתוח וייעדר כחודש
רק 0:0 להפועל תל אביב נגד הפועל רעננה בבית

אריאל הרוש שוער הפועל תל אביב עם שחר הירש. קובי אליהו
"אף אחד לא רוצה לחשוב איפה היינו בלעדיו". הרוש/קובי אליהו

2."משחק ההתקפה הוא לא רק החלוצים"

שחר הירש התראיין אחרי המשחק וניסה לשים את התירוצים בצד: "כולם יודעים שקשה מאוד מול הפועל רעננה. הגענו לחצאי מצבים ואם היינו מנצלים אותם, המשחק היה מתפתח אחרת. מצד אחד אני שמח שלא הפסדנו משחק כזה, מצד שני, רצינו לנצח בבית. כרגע אין לנו תירוצים לתוצאות התיקו האלו. רעננה אולי יכולה להרשות לעצמה נקודה, לנו יש מינוס 9 ואנחנו חייבים לנצח".

החלוץ שפתח את העונה בהפועל רעננה הוסיף: "עברתי שם תקופה מאוד קשה, עשו לי דברים מאוד לא יפים. ברור שרציתי להצליח שם ואני וחיים סילבס דיברנו המון לפני שהגעתי - הוא היה הגורם המרכזי שלי שחתמתי שם. היו לי הצעות טובות יותר, אבל החלטתי ללכת אחריו וזה לא הסתדר".

הירש התייחס לביקורת על החלוצים: "המטרה היא בסופו של דבר היא לכבוש שערים ואנחנו חייבים לעשות את זה כמה שיותר. אנחנו כן מגיעים לכל מיני חצאי מצבים, אבל משחק ההתקפה הוא לא רק חלוצים, זה תלוי בכולם. זו בעיה קבוצתית שנצטרך לפתור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחר הירש שחקן הפועל תל אביב לאחר שנפצע. קובי אליהו
"אין תירוצים לתוצאות התיקו האלו". הירש/קובי אליהו

3. מה עושים בלי אביחי ידין?

אם לא די במצב בטבלה ובכך שנדמה שהסגל נבנה טלאי על טלאי, אתמול התווספו חדשות מאוד לא טובות להפועל תל אביב. אביחי ידין יעבור ניתוח בברכו וייעדר משלושת המשחקים הקרובים. "הוא בכושר הכי טוב שלו מאז עונת הדאבל", אמרו במועדון על הקפטן שכל כך חסר במרכז המגרש. בנוסף, גל שיש סובל מזיהום ברגלו ועלול להחמיץ את המשחק נגד בני יהודה ביום שבת. גם טוטו תמוז ועופר ורטה פצועים והסגל של האדומים קצר מאוד. אתמול למשל, לא ישב על הספסל אפילו שחקן הגנה אחד. החדשות הטובות יחסית מגיעות מכיוונו של אור אוסטוינד, שאמור לחזור השבוע לאימונים מלאים אחרי תקופה ארוכה.

אזקיאל אנדואסל שחקן הפועל תל אביב (למטה) מול בן והבה שחקן הפועל רעננה. קובי אליהו
עוד משחק חלש מאוד. אנדואסל באדום/קובי אליהו

4. "כרגע הם נראים כמו זרים לכדורגל"

בהפועל תל אביב נמשכת האכזבה הגדולה מהתרומה של הזרים שהגיעו בינואר. "הם היו אמורים להיות שובר השוויון שלנו, אבל כרגע הם נראים כמו זרים לכדורגל", אמרו בקבוצה. עם זאת, המאמן מנחם קורצקי היה אופטימי ואמר: "אין לנו סגל לרוץ לאליפות, אבל יש לנו סגל יותר טוב מהיריבות באזור שלנו".

שחר הירש נחלץ להגנה על הזרים: "בנו פה קבוצה מאפס. הקבוצה עברה פירוק והרבה שחקנים עזבו. לבוא להגיד שצריך זמן? כולם יודעים את זה, אבל אין לנו את הזמן הזה. ממה שאנחנו רואים באימונים, יש פה זרים מאוד איכותיים, אבל לא תמיד זה נקלט. כולי תקווה שהם יביאו לנו תפוקה כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully