וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "זה יום מושלם, משחק מושלם, אני מתרגש ומאושר"

מאמן באיירן מינכן חגג את ה-0:8 הגדול על המבורג ואת ציון הדרך של 1,000 משחקים בקריירה: "ביקשתי מהשחקנים שייתנו משחק טוב לכבוד זה, אבל לא תיארתי לעצמי כמה". גיזדול: "כואב מאוד"

קרלו אנצ'לוטי מאמן באיירן מינכן. רויטרס
יכול לחייך חיוך רחב/רויטרס

באיירן מינכן דרסה הערב (שבת) 0:8 את המבורג במסגרת המחזור ה-22 בבונדסליגה. הבווארים שמרו על פער חמש הנקודות בפסגה מר.ב. לייפציג, שניצחה 1:3 את פ.צ. קלן במשחק המקביל. בורוסיה דורטמונד שלישית עם 40 נקודות אחרי 0:3 בפרייבורג.

בשבעת הביקורים האחרונים של המבורג באליאנץ ארנה היא חטפה: 6:0, 5:0, 9:2, 3:1, 8:0, 5:0 ו-8:0 הערב. קרלו אנצ'לוטי השווה את הפער הגדול ביותר בניצחון בקריירה שלו אחרי שבריאל מדריד ובצ'לסי הצליח לנצח 1:9. אריאן רובן כבש את ה-125 שלו במדי באיירן והשתווה לקלאודיו פיסארו. רוברט לבנדובסקי, שכבש שלושער, הגיע ל-35 שערים ב-36 משחקים בכל המסגרות העונה והוא גם עם 8 שערים מ-8 פנדלים שבעט העונה. כמו כן זה היה השלושער הרביעי שלו העונה.

לוח התוצאות מהמשחק בין באיירן מינכן לבין המבורג. רויטרס
לוח התוצאות שאומר הכול/רויטרס

קרלו אנצ'לוטי אמר אחרי המשחק: "זה יום מושלם, משחק מושלם. הקבוצה הייתה פנטסטית ואני נרגש מאוד. שיחקנו מצוין עם גישה נכונה. אמרתי לשחקנים שלי לפני המשחק שיעשו את משחק ה-1,000 שלי גדול. לא ציפיתי שזה יעבוד בצורה כל כך טובה. אני מאושר ומקווה שהקבוצה תשמור על אותה גישה ורוח גם במשחקים הבאים". האיטלקי החמיא למולר, שלא כבש, ואמר: "בשבילי, תומאס מולר היה השחקן הטוב ביותר על המגרש היום. הוא היה מעורב בכל התקפה".

תומאס מולר, שבישל פעמיים אבל לא כבש, אמר: "היה משחק מהנה מאוד. אם אתה מנצח 0:8 במזג האוויר טוב ויש אווירה טובה באצטדיון, אתה יכול ללכת ולהרגיש טוב כקבוצה. האוהדים בטח מאושרים".

מאמן המבורג מרקוס גיזדול אמר: "זה כואב מאוד היום. ספגנו תבוסה כואבת מאוד, אבל אנחנו צריכים להתקדם הלאה. לא הצלחנו להוות בכלל יריבה ראויה היום. באיירן הייתה מצוינת ואנחנו היינו לא טובים". שוער HSV רנה אדלר הוסיף: "לא היינו במשחק מהדקה הראשונה, לא ניצחנו באף קרב של אחד על אחד. באיירן שלטה לחלוטין במשחק. זה לא רק כואב, אלא בלתי נסבל מבחינתנו".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully