וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור כבש לראשונה מאז חזר לגראסהופרס

החלוץ הישראלי (72 דקות) צימק בדקה ה-32 מול יאנג בויז (3:2) וקטע לקבוצתו 450 דקות ללא שער זכות. ניצחון לקבהא ומאריבור במשחק עונה סוער בסלובניה (צפו בסרטון). 90 דקות לטואטחה בהפסד פרנקפורט, 13 לתומר חמד בניצחונה של ברייטון

ניר ביטון שחקן סלטיק עם חברו מוסא דמבלה. רויטרס
ניר ביטון ומוסא דמבלה בדרך לאליפות/רויטרס

מונס דאבור כבש הערב (שבת) את שערו הראשון מאז חזר לגראסהופרס, כשצימק בדקה ה-32 של המשחק הביתי מול יאנג בויז. רוז'ה אסאלה כבש צמד לזכות האורחים בדקות 22 ו-29, לפני שהחלוץ הישראלי ניצל טעות בהגנה, עבר את השוער וקטע לגראסהופרס 450 דקות ללא שער זכות. גיום הוארו (41) כבש בפנדל את השלישי של יאנג בויז וקאיו רק צימק ב-3:2 הביתי. דאבור הוחלף בדקה ה-72.

* ניר ביטון השלים 90 דקות בקרב הקצוות במחזור ה-26 בליגה הסקוטית, בו ניצחה האלופה סלטיק 0:2 בבית את המילטון אקדמיק. האחרונה בטבלה החזיקה מעמד 45 דקות מול הבויז, שממשיכים לדרוס את הליגה בדרך לעוד אליפות. רגע לפני ההפסקה, מוסא דמבלה קבע 0:1 ובדקה ה-59 הוא השלים את הניצחון עם פנדל מדויק. כעת, 12 מחזורים לסיום העונה ועם 36 נקודות בקופה, הפער של סלטיק בפסגה מאברדין השנייה עומד על 24 נקודות, כך שהיא צפויה להבטיח את האליפות בשבועות הקרובים.

* אופיר מרציאנו פתח בשערה של היברניאן וספג פעמיים ב-2:2 הביתי מול דנפרמלין בליגה הסקוטית השנייה. היברניאן, שמחזיקה בפער של שבע נקודות בפסגה ונראית בדרך הבטוחה לליגה הבכירה, הוליכה 0:2 בדקה ה-25, אך לא הצליחה לנצח ולמזלה השוער הישראלי מנע מהפך עם שלוש הצלות נהדרות במחצית השנייה.

* תומר חמד נכנס בדקה ה-77 בניצחונה הביתי של ברייטון 0:3 על רדינג. השחפים חזרו לפסגת ליגת המשנה באנגליה בזכות השערים של סם בלדוק (35), ג'יימי מרפי (56) ואנתוני קנוקר (80). בירם כיאל נותר על הספסל.

* טאלב טואטחה שותף רק 26 דקות העונה בבונדסליגה, אבל הערב פתח לראשונה בהרכב ואף השלים 90 דקות. לצערו, איינטרכט פרנקפורט והוא ספגו הפסד 2:0 להרטה ברלין, שהוריד אותם אל המקום השישי בליגה עם 35 נקודות. ודאד איבישביץ' שוב כבש לזכות הרטה ועשה את זה בדקה ה-52 אחרי השארה יפה של סלומון קאלו. ולדימיר דארידה הכפיל בדקה ה-83 אחרי הגבהה מקסימיליאן מיטלשטאדט וסגירה לא מוצלחת של טואטחה כדי לקבוע 0:2.

* מאריבור ניצחה במשחק העונה בסלובניה את יריבתה העירונית אולימפיה לובליאנה 0:1 משער של לוקה זהוביץ' (51). מרואן קבהא השלים 90 דקות, סינטאיהו סלליך לא שותף. מאריבור מובילה כעת את הטבלה ביתרון שלוש נקודות מאולימפיה, אחרי 22 מחזורים.

ככה נראה הדרבי בסלובניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully