וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט הגן על מגי: "לשאק לא היה כישרון". אוניל: "אל תתערב בזה"

KD התייצב לצד חברו לקבוצה, לאחר העימות עם כוכב העבר: "לא ידעתי שלשוטרים מותר לאיים על אזרחים. שאק לא היה סנטר מושלם, היו לו פגמים". אוניל הגיב בטוויטר, הווריירס פנו ל-TNT לגביו. הפליקנס הודיעו רשמית על שחרורו של עומרי כספי

שאקיל אוניל, אליפות ארה"ב. AP
גם דוראנט בכאסח איתו עכשיו. שאק/AP

סגנית אלופת ה-NBA גולדן סטייט פנתה לרשת TNT בעקבות העימות בין פרשן הרשת ואגדת העבר שאקיל אוניל לבין שחקן הקבוצה ג'בייל מגי.

לאחר ששאק צחק על מגי פעמים רבות ב"שאקטין-א-פול", התכנית שלו שמאגדת את הקטעים המשעשעים מרחבי ה-NBA, החליט הסנטר להגיב בטוויטר, מה שהוביל את שאק לאיים עליו. כעת, בקבוצה החליטו ליצור קשר עם TNT וטענו בפני הרשת כי האופן בו אוניל מציג את מגי בשנים האחרונות פוגע בתדמית של השחקן בן ה-29.

אלא שזה לא נגמר שם. באימון של הווריירס הלילה, קווין דוראנט החליט להתייצב לצד חברו לקבוצה ואמר: "ג'בייל עובד קשה מאוד. הוא עושה המון על המגרש ורק רוצה שיכבדו אותו, כמו כל אחד אחר. אני מבין ששאק עובד עבור חברה שמבקשת ממנו לייצר סרטונים כאלה ולצחוק על שחקנים... אבל כשאתה מסמן מישהו שוב ושוב ושוב בלי סיבה והבחור המסומן לא מסכים איתך ואז אתה מאיים עליו... לא ידעתי שלשוטרים מותר לאיים על אזרחים ככה", הוסיף KD, כשהוא מתייחס לתפקידו של שאק כשוטר מילואים בדרום פלורידה.

דוראנט אף תקף אישית את אוניל: "זה מאוד ילדותי, מה שהוא עושה. אבל זה מה שמבקשים מהכוכבים הפורשים האלה, לריב עם השחקנים שמשחקים היום. אם הייתי ג'בייל, הייתי מרגיש אותו דבר. שאק היה קלע עונשין מחורבן, הוא החטיא דאנקים וזרק איירבולים מהקו. הוא לא יכול היה לזרוק מחוץ לצבע. הוא היה יותר גדול מכולם, אבל לא היה לו שום כישרון. הוא היה יותר גדול וחזק ועדיין היה שחקן גדול, אבל עם המון פגמים. הוא שיחק בחמש או שש קבוצות, אז הוא לא היה איזה סנטר מושלם או משהו כזה. גם לך היו פגמים, בנאדם".

שאק לא נותר חייב וענה לדוראנט בטוויטר: "תתעסק בעניינים שלך, KD. זה לא קשור אליך. אני מבין את הרצון להגן על חבר לקבוצה וזה מגניב, אבל החבר שלך ג'בייל מגי הוא עדיין כלומניק. הוא התחיל את זה ואני מסיים את זה".

* כצפוי, ניו אורלינס פליקנס הודיעה הערב באופן רשמי על שחרורו של עומרי כספי.

קרב ציוצים אלים בין שאקיל לג'בייל מגי: "אכסח לך את הצורה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully