וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום לפני שמונה שנים: יוסי בניון הבקיע את שער הניצחון בברנבאו

הקשר הישראלי התרומם להגבהה של פאביו אורליו בדקה ה-82, הכניע את קסיאס והעניק לליברפול 0:1 על ריאל מדריד בשמינית גמר האלופות: "הייתי צריך לקחת את הטלפון לשירותים, רק כך שמעו אותי"

יוסי בניון מבקיע במדי ליברפול מול ריאל מדריד. AP
יוסי בניון מבקיע במדי ליברפול מול ריאל מדריד/AP

ליוסי בניון קריירה מלאה בהצלחות, תארים ורגעים בלתי נשכחים, אך גם הוא ייאלץ להודות שרגע אחרון היה מעל כולם - רגע שהתרחש היום (שבת) לפני שמונה שנים, כשהבקיע את שער הניצחון של ליברפול בסנטיאגו ברנבאו, מול ריאל מדריד הגדולה. זה קרה בדקה ה-82, כשהקשר הישראלי הצנום התרומם נהדר, הגיע ראשון להגבהה של פאביו אורליו והכניע את איקר קסיאס כדי להעניק לקבוצתו 0:1 יוקרתי במיוחד במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות. בגומלין, המייטי רדז כבר דרסו 0:4 ודילגו בסטייל לשמונה האחרונות של המפעל.

יוסי בניון חוגג במדי ליברפול מול ריאל מדריד. AP
יוסי בניון חוגג במדי ליברפול מול ריאל מדריד/AP

"היה טירוף בחדר ההלבשה", נזכר מספר ימים לאחר הכיבוש ההיסטורי. "הייתי צריך לקחת את הטלפון שלי לשירותים כדי להתקשר למשפחה שלי, זו היתה הדרך היחיד בה שמעו אותי. כולם צרחו וצעקו חוץ מרפא בניטס, כמובן. הוא נותר רגוע. הוא אפילו לא בירך אותנו או לחץ את ידינו. זה מי שהוא ואני מתחיל להבין מדוע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יוסי בניון חוגג במדי ליברפול מול ריאל מדריד. GettyImages
יוסי בניון חוגג במדי ליברפול מול ריאל מדריד/GettyImages

הפרשן מרטין סמואל כתב ב"דיילי מייל": "בניון הוא לא האיש שהייתם מצפים שיספק שער נגיחה הירואי, אבל הוא היה במקום כדי לפגוש את הכדור... הוא לא תמיד פותח בהרכב, והיו מקרים שחשב לעזוב לקבוצה פחות טובה. הוא נותר בגלל שמדיניות הדלת הפתוחה של רפא בניטס תמיד משאירה לכולם הזדמנות. זו היתה הזדמנות, והוא לקח אותה".

יוסי בניון חוגג במדי ליברפול מול ריאל מדריד. GettyImages
יוסי בניון חוגג במדי ליברפול מול ריאל מדריד/GettyImages

גם אחרי השער בניון נותר עם רגליים על הקרקע. "עבורי, השער הזה יהיה חשוב רק אם נזכה בליגת האלופות. אחרת, זה לא יגיד כלום. אתה יכול להבקיע שער מפורסם ולהישכח למחרת". ליברפול אמנם לא זכתה בליגת האלופות באותה עונה - היא הודחה ברבע הגמר בידי צ'לסי - אך בניון לא נשכח. את 2008/09 הוא סיים עם 42 הופעות בכל המסגרות, בהן הבקיע תשעה שערים. בעונה שלאחר מכן סיפק כמות שערים זהה ב-45 משחקים בכל המגרות, לפני שעבר לצ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully