וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי שוחרר מניו אורלינס, לאן מועדות פניו של הישראלי?

ב-ESPN טוענים שלפני הפציעה בבוהן הפליקנס דחו הצעות על הישראלי, שיוכל לחתום בקבוצה עם מקום תחת תקרת השכר עד ה-14 באפריל (הרשימה המלאה - בפנים). שמה של יוסטון כבר עלה

שחקן ניו אורלינס פליקנס עומרי כספי. GettyImages
העתיד לוט בערפל. כספי/GettyImages

ניו אורלינס פליקנס חתכה היום (שבת) את עומרי כספי. הישראלי הראשון ב-NBA שבר את הבוהן בהופעת הבכורה שלו במדי הפליקנס (אותה סיים עם 12 נקודות), ייאלץ להיעדר 4-6 שבועות ולקבוצה של אלווין ג'נטרי אין זמן לחכות. ניו אורלינס רחוקה שלושה ניצחונות מדנבר בקרב על הכרטיס השמיני והאחרון לפלייאוף, והפציעה של כספי היא לא היחידה בקבוצה. רג'י וויליאמס יחתום במקומו על חוזה זמני לעשרה ימים.

מארק שטיין מ-ESPN טען שלפני הפציעה הפליקנס קיבלו הצעות טריידים על כספי, אותן דחו: "זו החלטה קשה לניו אורלינס, שהכניסו בהתלהבות את כספי לרוטציה ועל פי מקורות דחו הצעות עליו. הם בסופו של דבר הרגישו שהוא ייעדר לפחות ארבעה שבועות ויותיר אותם קצרים בעמדה שלו במאבקי הפלייאוף".

באופן מעשי, העונה של כספי ב-NBA עדיין לא תמה. המועד האחרון להחתמת שחקנים הוא ה-14 באפריל, כך שקבוצות שמחפשות שחקן רוטציה נוסף לקראת הפלייאוף עשויות להמר עליו. סקרמנטו, לעומת זאת, תצטרך לחכות עד הקיץ אם תרצה להחתימו פעם נוספת, בהתאם לחוקי הליגה. רשימת הקבוצות עם מקום בתקרת השכר כרגע להחתים את כספי: ברוקלין, פיניקס, פילדלפיה, מינסוטה, דאלאס, מילווקי, דנבר, שיקגו, אינדיאנה, אוקלהומה סיטי, אטלנטה, יוטה, יוסטון וקליבלנד.

עוד בנושא:

דיווח בארה"ב: עומרי כספי שוחרר מניו אורלינס
עומרי כספי מתוסכל: "אני פשוט לא מצליח להיכנס לקצב"

עומרי כספי שחקן יוסטון רוקטס. AP
קאמבק למדים הלבנים-אדומים? כספי ביוסטון/AP

חלק מהפרשנים בארצות הברית חושבים כי מדובר במהלך רע - לא רק בשל היכולת של כספי, אלא בעיקר משום שבקיץ הקרוב יהיה שחקן חופשי, וניו אורלינס למעשה איבדה את "זכויות בירד" שהיו לה עליו, ונחשבות חשובות מאוד בשוק השחקנים החופשיים. החוק על שם לארי בירד אמר שקבוצה יכולה לחרוג מתקרת השכר כדי להחתים את השחקנים החופשיים שלה, ובתנאי שהשחקנים הללו לא שוחררו או החליפו קבוצות כשחקנים חופשיים במשך שלוש עונות, כפי שקרה במקרה של כספי.

"אני מבין את ההחלטה של הפליקנס, שהרגישו שהם לא יכולים לבזבז מקום בסגל, אבל לחתוך את כספי מונע מהם להחתים אותו מחדש עם זכויות בירד שלו", צייץ עיתונאי ESPN קווין פלטון. פלטון אף נשאל אם לדעתו כספי יוחתם על ידי קבוצת פלייאוף והשיב: "הוא פצוע, אז לא". לאחר מכן הוסיף: "אני מניח שיוסטון היא אפשרות, אבל קשה לשלב מישהו בשלב כל כך מאוחר של העונה".

גם טיילר פייט, שכותב לבלוג RedNationHoops, העוסק ביוסטון, הציע שהרוקטס יהמרו על כספי. "יוסטון היא מסוג הקבוצות שצריכות לקחת את כספי ולתת לו זמן להחלים. גם אם ייעדר שישה שבועות, זה עדיין משאיר לו זמן להחלים עד הפלייאוף והוא יתאים בצורה מצוינת". כספי, כזכור, כבר שיחק ביוסטון - לא בהצלחה מרובה - כשרשם ב-2013/14 6.9 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק תחת קווין מקהייל.

ניקו באגויו, שכותב בלוג על הפליקנס לאתר SBNATION, מנה ארבע סיבות נגד שחרורו של הישראלי: "מאבדים את זכויות הבירד שלו. כספי הוא שחקן מחליף סולידי. זה שולח מסר רע. הוא חבר של בוגי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully