וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו ראניירי: "החלום שלי מת אתמול, מקווה שיזכרו אותי בחיוך"

המאמן, שפוטר מלסטר, נפרד בכאב: "חלמתי להישאר במועדון אותו אני אוהב, החוויה כאן תישאר עימי לנצח". מוריניו הגיע עם חולצת תמיכה בראניירי ותקף, אנצ'לוטי הצטרף לביקורת נגד האלופה

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. אתר רשמי
מוריניו מביע תמיכה בראניירי/אתר רשמי

הודעת הפיטורים הצינית והמפתיעה של קלאודיו ראניירי מלסטר עוררה סערה באנגליה. דווקא אחרי עונה היסטורית בה זכה באליפות סנסציונית עם השועלים, האיטלקי הוותיק סיים את דרכו יממה אחרי ה-2:1 מול סביליה במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות. העובדה כי לסטר בחרה להיפרד מהמאמן בשל מצבה בליגה ולא הביעה אמון בראניירי הכעיסה אנשים רבים ובראשם ז'וזה מוריניו, ששלף את התותחים הכבדים ויצא למתקפה על ראשי השועלים.

עוד בנושא:

גארי ליניקר: "הפיטורים של קלאודיו ראניירי בלתי נסלחים"
קלאודיו ראניירי פוטר מלסטר, רוברטו מאנצ'יני המועמד המוביל להחליפו
סולם יעקובו: בגיל 34 הניגרי רוצה לחלץ את קובנטרי מהתהום
בראש מורם: הרווח הגדול של קלאודיו ראניירי מהפיטורים מלסטר סיטי

מאמן מנצ'סטר יונייטד, שהעלה פוסט אמש (חמישי) בו הביע תמיכה עם ראניירי, יצא למתקפה חסרת תקדים במסיבת העיתונאים היום: "הגעתי לכאן עם CR על החולצה שלי, כדי להביע תמיכה בקלאודיו ראניירי. האיש הנהדר הזה חתום על ההישג הכי יפה בתולדות הליגה האנגלית, ולי קשה לקבל את ההחלטה שביצעו בלסטר. הם היו צריכים לקרוא לאצטדיון שלהם על שמו ובמקום זה בחרו לפטר אותו בצורה הזו. איך אפשר לקבל מהלך כזה?". התמיכה של מוריניו באיטלקי מפתיעה, בטח אחרי היחסים הטעונים שלהם בשנים האחרונות. עדיין לא ברור האם מאמן השדים האדומים יבחר ללבוש את החולצה עם הכיתוב CR גם במשחקה של הקבוצה בגמר גביע הליגה האנגלי מול סאות'המפטון ביום ראשון.

מוריניו המשיך להאשים את לסטר: "הוא 'אכזב' בעונה הקודמת ובמקום לסיים במקום ה-12, הוא לקח אליפות בליגה כמו אנגליה. השחקנים שלו, שקיבלו ממנו כל כך הרבה, אכזבו אותו ואת המועדון. האיש הזה איחד את כולם עם ההישג בעונה הקודמת. חשבתי שזה מאכזב לפטר אותי בשנה שעברה אחרי שזכיתי באליפות, אבל מה שקרה לי זה כלום לעומת מה שקרה לראניירי. לסטר משחקת כדי לשרוד בליגה, אי אפשר לחשוב אחרת. כולם חשבו על חוזים שמנים, על עצמם ועל הכל מלבד המועדון. אל תדאג קלאודיו, אף אחד לא יכול למחוק את מה שעשית".

מאמן באיירן מינכן, קרלו אנצ'לוטי, חרג ממנהגו ובחר להסכים עם ה'המיוחד' לקראת משחקו ה-1,000 על הקווים בו יפגוש את המבורג: "אני לא רגיל להביע הזדהות עם הדברים של מוריניו, אבל הפעם אני מסכים איתו בצורה מוחלטת. ההודעה על סיום דרכו של קלאודיו הפתיעה את כולנו, אני מכבד את ז'וזה על מה שהוא עשה במסיבת העיתונאים. לסטר צריכה להודות לו לנצח על מה שהוא עשה. אני פוטרתי מריאל מדריד וצ'לסי, אבל תמיד שמועדון נמצא בבעיה הוא מאשים את המאמן ולא את השחקנים. האשראי תמיד רחב עבור השחקנים, זו הבעיה שלנו המאמנים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מאוחר יותר, ראניירי התייחס לראשונה לסיום דרכו בלסטר: "החלום שלי מת אתמול. אחרי עונה מדהימה ותחושת אופוריה בתור אלוף אנגליה, חלמתי להישאר במועדון, אותו אני אוהב מאוד. לצערי, זה לא קרה. החוויה שלי כאן הייתה מדהימה ותישאר איתי לנצח. אני מודה לכולם, לכל מי שהיה חלק מהמועדון הזה ויותר מכל לאוהדים. אף אחד לא יוכל לקחת את מה שהשגנו ביחד, אני מקווה שיזכרו אותי בחיוך. השהות כאן הייתה מופלאה והוכיחה שכל חלום יכול להתגשם, היה לי תענוג וכבוד להיות אלוף אנגליה עם מועדון כמו לסטר".

עדכון ראשון: 19:55

קלאודיו ראניירי מאמן לסטר סיטי. רויטרס
כואב. קלאודיו ראניירי נפרד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully