וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאר קיארטנסון בדרך לבכורה בהרכב נבחרת איסלנד במשחק רשמי

24.2.2017 / 12:38

החלוץ שכבש 12 שערים ב-9 משחקים במדי מכבי תל אביב ב-2017, הוא המועמד המוביל לפתוח בחוד נגד קוסובו בעוד כחודש. פתח בעבר ב-6 משחקי ידידות: "הוא הסקורר האיסלנדי הבולט כרגע"

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

וידאר קיארטנסון שנמצא בכושר פנטסטי במדי מכבי תל אביב, צפוי לפתוח בהרכב של נבחרת איסלנד במשחק נגד קוסובו בחודש הבא במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018.

החלוץ האיסלנדי שנרכש תמורת למעלה מ-3 מיליון יורו ממאלמו השבדית, ספג לא מעט ביקורת בחודשים הראשונים של העונה. במכבי תל אביב הבהירו שבבוא הזמן הוא ייכנס לעניינים וכך אכן קרה. קיארטנסון כבש 12 שערים ב-9 משחקים ב-2017 ויש לו כבר 14 שערי ליגה העונה.

הכושר המצוין בו הוא מצוי, לא נעלם כמובן מעיניו של מאמן נבחרת איסלנד היימור הלגרימסון וההערכות באי הן שהוא יעניק לחלוץ מכבי תל אביב את חולצת ההרכב במשחק נגד קוסובו ב-24 במרץ. בתקשורת האיסלנדית כתבו היום: "קולביין סיגתורסון ואלפרד פינבוגאסון פצועים, כך שאין ספק שכרגע קיארטנסון הוא הסקורר האיסלנדי המוביל".

לקיארטנסון יש 12 הופעות ושער אחד במדי נבחרת איסלנד, אבל הוא מעולם לא פתח במשחק רשמי. הוא היה חלק מההרכב, אבל רק בשישה משחקי ידידות. הפורמה שלו בישראל, ביחד עם כמה פציעות של שחקני מפתח, ככל הנראה יובילו לבכורה שלו בהרכב במשחק רשמי. על פי התקשורת האיסלנדית, בלם מכבי חיפה, הולמאר איולפסון, עשוי להיכלל בסגל.

עוד בנושא:

קיארטנסון: "אני חושב שזו העונה הכי טובה שלי בקריירה עד עכשיו"
ראיון עם אביו של קיארטנסון: "אתה לא יכול לספסל את החלוץ הכי טוב שלך"

וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
היכולת במכבי תל אביב לא נעלמה מעיניו של המאמן הלאומי. קיארטנסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully