וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: נקודה היסטורית בטניס שולחן, ויין שואו בעירום מלא?

10 דקות, 13 שניות ו-766 חבטות הפכו את לי ג'י והיטומי סאטו לכוכבים בין לילה, השוער השמן בעולם קיבל הצעה מפתה, רונאלדו זעם על חבריו, אקס מנצ'סטר יונייטד מואשם בהטרדה והדרך הטובה ביותר להתמודד עם הפקקים

one

בווידאו: ההפסד של ריאל מדריד לוולנסיה

"אני הבקעתי, מה אתם עשיתם?". כריסטיאנו רונאלדו זעם על חבריו

הרבה עצבים היו בריאל מדריד לאחר ההפסד בליגה לוולנסיה. הבלאנקוס הגיעו למשחק מול העטלפים עם רצף של ארבעה ניצחונות, וקיוו לשמור על הפער המבטיח בטבלה מברצלונה השנייה. אך חלומות לחוד ומציאות לחוד. בפועל, ולנסיה כבשה שני שערים מהירים והקשתה על יריבתה לחזור למשחק, על אף השער המצמק של כריסטיאנו רונאלדו. בסרטון שהפך לוויראלי ברשת בתוך שעות, נראה רונאלדו העצבני בסיום, כשהוא פנה שאלה אל עבר חבריו לקבוצה: "אני הבקעתי שער, מה אתם עשיתם?".

10 דקות, 13 שניות ו-766 מכות: נקודת הטניס שולחן הכי משוגעת בהיסטוריה

מה הסיכוי שתשבו ותצפו בטניס שולחן? סביר להניח שהסיכוי לכך די נמוך, אלא אם כן אתם ממש אוהבים את המשחק. בכל אופן, אסור לכם לפספס את הנקודה הבאה - הארוכה בתולדות המשחק המודרני - אשר מגיעה מאליפות אשר נערכת בימים אלו בקטאר. לי ג'י והיטומי סאטו הם אלו אשר אמונים על הנקודה ההיסטורית, לאחר שלא הצליחו להשיג את ההכרעה במשך עשר דקות ו-13 שניות.

הטריד צעירה ונעצר: אקס מנצ'סטר יונייטד הסתבך

פול רוטן בן ה-47, אשר שיחק בעבר במנצ'סטר יונייטד, נעצר על ידי המשטרה הבריטית בחשד שהטריד צעירה מקומית. על פי החשד, רוטן עקב אחריה לביתה וכשהגיע ליעד פשוט נעמד מחוץ לחלון והביט בה. בנוסף, הוא נהג לחייג לביתה ואל מקום עבודתה. הוא שוחרר בערבות ומחכה למשפט. רוטן ערך שתי הופעות במדי מנצ'סטר יונייטד בעונת 1990/91 כשבשתיהן שולב כמחליף. מאוחר יותר שיחק גם בהארטלפול יונייטד.

השוער השמן בעולם בעירום מלא?

הכדורגלן הכי מפורסם בעולם בשבועות האחרונים, שוער סאטון מהליגה החמישית באנגליה, ויין שואו השמנמן, נחשב לשחקן חופשי לאחר שהתבקש לעזוב את קבוצתו בשל פרשת הפאי. אבל אל תדאגו לו. בממלכה רודפים שואו, שהפך לכוכב בין רגע. "נראה שאני בחור שכולם רוצים לראות. התקשרו אליי מאחד העיתונים המובילים וביקשו שאצטלם בעירום מלא למעט כפפות השוער. אני עדיין לא יודע אם אסכים להצעה".

ויין שואו, סאטון סיטי, אוכל על הספסל. רויטרס
כוכב. שואו בפעולה, בערך/רויטרס

קפטן פלקיריק דייויד מקרקן ניצל היטב את הפקקים

הכירו: האוהד הכי "נאמן" בתולדות המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully