וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים: ידין חוזר בהפועל תל אביב, רובן מיקאל ערך אימון מלא

קשר האדומים התאושש מפציעה לקראת רעננה. קשר מכבי תל אביב כשיר לקראת המפגש מול בני יהודה, חייקין החלים ויחליף את זובאס. לוזון עשוי להציב את קהת באגף מול אשדוד, שתרגלה שלושה בלמים

ברני ארדוב

צפו: סדרת הדוקו שמלווה את מסע ההישארות של הפועל תל אביב, פרק 1

משחקי המחזור

הפועל תל אביב - הפועל רעננה (שבת, 16:00, אצטדיון המושבה)

הפועל אשקלון - עירוני קרית שמונה (שבת, 18:00, אצטדיון סלה)

מכבי חיפה - מ.ס אשדוד (שבת, 18:15, האצטדיון העירוני בחיפה)

מכבי תל אביב - בני יהודה (שבת, 20:30, אצטדיון נתניה)

מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה (ראשון, 19:00, אצטדיון המושבה)

בני סכנין - בית"ר ירושלים (ראשון, 21:00, דוחא)

הפועל באר שבע - הפועל כפר סבא (שני, 20:30, אצטדיון טרנר)

שחקן מכבי פתח תקוה מיחאי רומן מול שחקן מכבי תל אביב רובן מיקאל. ברני ארדוב
ערך אימון מלא. רובן מיקאל/ברני ארדוב

18:49 מכבי תל אביב: רובן מיקאל עךר אימון מלא והוא צפוי לעמוד לרשותו של ליטו וידיגאל, לעומתו ארון שוינפלד ואייל גולסה עדיין לא כשירים. האנגולי צפוי להמשיך עם ההרכב שפתח במחזור האחרון (יניב טוכמן).

16:20 מ.ס. אשדוד: חן עזריאל ייעדר מהסגל של רן בן שמעון, שתרגל שלושה בלמים לקראת המפגש מול מכבי חיפה (יניב טוכמן).

15:02 עירוני קרית שמונה: תומר קשטן יחסר שלושה שחקני מפתח בשל כרטיסים צהובים. השוער איתמר ניצן, עודד אלקיים ואופיר קריאף. אמיר נסאר ומהדי זועבי צפויים לפתוח כשגם מאוריסיו צפוי לחזור להרכב (שלמה וייס).

אניס אלושי שחקן מכבי חיפה. טל לוי
יחזור להרכב? אניס אלושי/טל לוי

13:01 הפועל תל אביב אביחי ידין התאושש מפציעה וצפוי לפתוח נגד הפועל רעננה. מייקל סיטון, טוטו תמוז, עופר ורטה ואור אוסטוינד פצועים ולא יכללו בסגל (עמית גולדשטיין).

12:20 בני יהודה: ניקיטה חייקין החלים ויפתח בין הקורות של הכתומים, גם מרקו יובאנוביץ' כשיר והוא ישתף פעולה עם טל כחילה ואיציק עזוז במערך של שלושה בלמים (עמית גולדשטיין).

12:01 מכבי חיפה המועדון השיק אפליקציית אנדרואיד חדשה - Green GOAL - משחק מיומנות בו המשתתפים שולטים בשחקנים הירוקים. באתר הרשמי של מכבי חיפה נכתב: "היום אנחנו משיקים את המשחק הראשון ולקראת פגרת הקיץ אנחנו מתכוננים להשיק משחקים נוספים". הקליקו להורדה (איציק יצחקי)

אביחי ידין הפועל תל אביב. יותם רונן
בהפועל תל אביב התגעגעו. ידין/יותם רונן

10:12 הפועל רעננה חיים סילבס ייאלץ להסתדר ללא ירדן כהן הפצוע. המשמעות היא שעמנואל אמבולה יחזור לעמדת המגן השמאלי. גם בצד הימני של ההגנה ישנה עדיין התלבטות בין אלעד גבאי לעדי נמני

08:40, מכבי תל אביב: מאמן הקבוצה ליטו וידיגאל צפוי להמשיך עם ההרכב שניצח את עירוני קרית שמונה בשבת שעברה, אלא אם הפורטוגלי רובן מיקאל לא יהיה כשיר בסופו של דבר. מיקאל סובל מפציעה קלה והוא בספק. אבי ריקן שהיה מועמד לפתוח כדי ששרן ייני יעבור לקישור במקום מיקאל, סובל שוב מפציעה דומה לזו שחווה באחרונה ונראה שהוא לא יהיה בסגל בסופו של דבר, כך שייני ימשיך לשחק בעמדת המגן השמאלי. וידאר קיארטנסון חזר להתאמן אחרי מחלה והוא צפוי לפתוח בשבת. אייל גולסה וארון שוינפלד ייעדרו בשל פציעות (יניב טוכמן).

08:15, מכבי חיפה: במשחקו הראשון על הקווים באיצטדיון הביתי, גיא לוזון ינסה לקטוע רצף של שישה משחקי בית ושלושה חודשים ללא ניצחון בית בליגה. מארק ואליינטה, גילי ורמוט ועומר דמארי ייעדרו. דקל קינן ימשיך לפתוח במרכז ההגנה ולוזון יערוך שינוי אחד בהרכב על חשבונו של ורמוט: אניס אלושי יפתח. רועי קהת יתופקד באגף (איציק יצחקי).

08:01, מ.ס. אשדוד: מאמן הקבוצה, רן בן שמעון, שלא יעמוד על הקווים בשל הרחקה, זימן 20 שחקנים שייצאו באוטובוס לחיפה שם ייערך האימון המסכם למשחק ובסיומו יבחר את ה-18 שיתלבשו למשחק ויהיו בסגל. בן שמעון יצטרך להסתדר ללא חאתם עבד אלחמיד המוצהב והוא שוקל לעבור למערך של שלושה בלמים עם ניר ברדע וטום בן זקן כבלם לצידו של מיקי סירושטיין. דולי מנגה עשוי לפתוח דווקא כחלוץ אלא אם המאמן יעדיף לבסוף את לוסיו. אור אינברום שכבש את שער הבכורה שלו בשבת נמצא בכושר טוב וימשיך לקבל קרדיט (יניב טוכמן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully