וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף ורמי גרשון חגגו בוומבלי. "סיפור האגדה של גנט נמשך"

צמד הישראלים היה שותף להעפלה לשמינית גמר הליגה האירופית על חשבון טוטנהאם. המאמן ואנהזברוק התבדח בסיום: "פוצ'טינו כמעט נישק אותי". מאמן טוטנהאם: "דלה עלי יודע שטעה"

קני סייף שחקן גנט חוגג. רויטרס
קני סייף חוגג בוומבלי/רויטרס

הגרלת שמינית גמר הליגה האירופית שתתקיים היום (שישי, 14:00, יורוספורט וספורט1) תהיה בסימן בלגיה. לראשונה בהיסטוריה, לא פחות משלוש קבוצות בלגיות העפילו לשמינית הגמר, כשאנדרלכט עלתה בזכות שערי חוץ מול זניט, גנק הדיחה את אסטרה ואת ההפתעה הגדולה רשמה גנט, שסיימה ב-2:2 מול טוטנהאם וחגגה בוומבלי בזכות ה-0:1 במשחק הראשון.

רמי גרשון שחקן גנט (מימין) עם חבריו. רויטרס
רמי גרשון, מימין, עם החברים/רויטרס

קני סייף ורמי גרשון השלימו 90 דקות בהרכבה של גנט, שכבשה פעמיים ועלתה למרות שבעטה רק פעם אחת למסגרת במהלך המשחק (השער של ז'רמי פרבה, אחרי שהגול הראשון היה עצמי של הארי קיין). הישראלים השתתפו גם בחגיגות מול אלפי האוהדים שליוו את הקבוצה לאנגליה, כאשר ברכט דיאחרה, שתוקל בצורה ברוטאלית על ידי דלה עלי שהורחק, ניצח על התזמורת.

"אני מניח שאני צריך להתנצל", פתח מאמן גנט היין ואנהזברוק את דבריו. "אם טוטנהאם הפסידה, זה לא היה כאן אלא בשבוע שעבר. עשינו משחק מצוין בבית ואני שמח מאוד שהעפלנו לשלב הבא. סיפור האגדה שלנו נמשך".

כאשר נשאל האם מאוריסיו פוצ'טינו סירב ללחוץ את ידו, השיב המאמן הבלגי: "לא, לא, לא. הייתי איתו לפני כן, הוא כמעט נישק אותי. לא הייתה שום בעיה". ואנהזברוק המשיך לשעשע וכאשר נשאל כמה רחוק יכולה גנט להגיע, ענה: "זה תלוי בהגרלה. אם נצטרך לשחק בטורקיה, זה רחוק יותר מאשר אנגליה או צרפת".

פוצ'טינו סיכם את ההדחה: "יצרנו מספיק מצבים, אבל שילמנו את המחיר על המשחק הראשון. דלה עצוב ומאוכזב מהמעשה שלו, הוא יודע שטעה. זה הכדורגל. חבל שלא שיחקנו מספיק טוב במשחק הראשון, אבל אין זמן לבכות. אנחנו צריכים להתאושש ולהמשיך הלאה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני גנט חוגגים. רויטרס
שחקני גנט מודים לקהל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully