וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי ליניקר: "הפיטורים של קלאודיו ראניירי בלתי נסלחים"

בתקשורת הבריטית לא אהבו את ההחלטה הדרמטית של לסטר סיטי. מייקל אואן: "בושה גדולה". ג'ון הארטסון: "החלטה פזיזה ואכזרית". הארי רדנאפ: "לא הופתעתי, הוא יכול לעזוב עם ראש מורם"

מאמן לסטר סיטי קלאודיו ראניירי. רויטרס
באנגליה כואבים את כאבו. ראניירי/רויטרס

פחות משנה לאחר שהוביל את לסטר להישג הגדול בתולדותיה, ולאחת ההפתעות הגדולות בתולדות הספורט המודרני, פוטר קלאודיו ראניירי מאלופת הפרמיירליג. השועלים מדורגים במקום ה-17 בליגה, נקודה מעל הקו האדום, ולשועלים לא נותרה ברירה, כביכול, אלא לבצע את המהלך הדרמטי.

מי שממש לא אהב זאת הוא גארי ליניקר, הסמל הגדול של המועדון, שצייץ: "אחרי כל מה שקלאודיו עשה, לפטר אותו עכשיו זה בלתי מובן, בלתי נסלח ועצוב בצורה בלתי רגילה".

הארי רדנאפ הוסיף: "לא הופתעתי, אבל אני מאוכזב. הוא עשה עבודה מדהימה. זה עצוב לראות. הוא יכול לעזוב עם ראש מורם, זה מדהים".

חלוץ נבחרת אנגליה איאן רייט השמיע דברים דומים: "אלה חדשות כואבות. מעניין איך הייתי מרגיש אם הייתי שחקן לסטר. האם הייתי יכול לעשות יותר? לפחות קלאודיו עוזב אותם כאלופים".

גם ג'ון הארטסון לא חסך בביקורת כלפי השועלים: "זו החלטה מאוד פזיזה ואכזרית". מייקל אואן היה לא פחות חריף: "זו בושה גדולה. איבדתי הרבה אהבה למשחק היפה היום".

עוד בנושא:

קלאודיו ראניירי פוטר מלסטר, רוברטו מאנצ'יני המועמד המוביל להחליפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully