וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינארס בגאצקיס: "כשצסק"א לוקחת 18 ריב' התקפה, אין לך סיכוי"

23.2.2017 / 21:49

מאמן מכבי תל אביב שם את האצבע על הגורם המשמעותי ביותר להפסד 93:81 מול אלופת היורוליג: "פתחנו רע עם הרבה איבודי כדור. אחר כך השתפרנו וחזרנו, אבל החטאנו הרבה זריקות חופשיות"

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
היה מודאג. בגאצקיס/GettyImages

מכבי תל אביב ספגה הערב (חמישי) את ההפסד ה-15 שלה ב-23 משחקי יורוליג העונה. הצהובים נוצחו 93:81 על ידי צסק"א מוסקבה ברוסיה כשנאנדו דה קולו מפציץ מולה 29 נקודות במשחק גדול.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב הפסידה 93:81 לצסק"א מוסקבה

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס אמר אחרי המשחק: "היינו מודאגים מאוד לגבי איך נשחק כי שיחקנו נגד אחת הקבוצות הטובות באירופה, אחת ההתקפות הטובות באירופה. זה היה המשחק החמישי שלנו בתשעת הימים האחרונים. שיחקנו בלי אנדרו גאודלוק. היו שחקנים ששיחקו עם פציעות ואני רוצה להודות להם. התחלנו את המשחק עם הרבה איבודי כדור. אמרתי לשחקנים שאסור לנו להסס נגד קבוצה כמו צסק"א, במיוחד לא בהתקפה. עשינו בדיוק את ההפך. התחלנו את המשחק עם הרבה איבודים וצסק"א ניצלה את זה.

"לאחר מכן שיחקנו טוב יותר בהגנה והשתפרנו גם בהתקפה, אז הצלחנו לחזור למשחק במחצית. ברבע השלישי היו לנו כמה קליעות פתוחות ועוד זריקות עונשין, אבל החטאנו. צסק"א עלתה ליתרון. אותו דבר קרה ברבע האחרון. הבעיה הייתה בריבאונדים. כשצסק"א לוקחת 18 ריבאונדים בהתקפה, זה לא משאיר לך שום סיכוי נגדה".

מאמן צסק"א דימיטריס איטודיס אמר אחרי המשחק: "פתחנו טוב מאוד, הובלנו 20:37 אם אני לא טועה. נתנו להם לקלוע סלים קלים ברבע השני. מכבי קלעה 34 נקודות ברבע הזה, לא שיחקנו הגנה רצינית ברבע הזה. ניצחנו בשלושת הרבעים האחרים בפער משמעותי. במחצית השנייה ספגנו 33 נקודות, אחת פחות יותר ממה שספגנו ברבע השני וזה אומר המון".

נאנדו דה קולו, שהצטיין עם 29 נקודות, אמר: "שיחקנו משחק די טוב. נרגענו יותר מדי ברבע השני, אבל ניצחנו במשחק, אז זה הדבר הכי חשוב בשבילנו עכשיו. למרות שחסרו להם שחקנים, הם המשיכו לשחק עד הסוף, אז היינו צריכים לשמור על ריכוז. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully