וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב והפועל ראשון לציון עלו לגמר גביע המדינה

האלופה ניצחה 19:24 את סגניתה מכבי ראשון לציון בדרייב אין, אחרי שחצי הגמר הראשון סיפק דרמה בה יובל גררה כבש שער ניצחון והעניק לקבוצה של עידן מימון 30:31 על אס"א תל אביב

שחקן הפועל ראשון לציון יובל גררה. קובי אליהו
שער ניצחון דרמטי. יובל גררה/קובי אליהו

הפועל ראשון לציון מול מכבי תל אביב בגמר גביע המדינה בכדוריד, כך נקבע הערב (חמישי) לאחר משחקי חצי הגמר באולם הדרייב אין בתל אביב. מחזיקת הגביע מראשון לציון ניצחה בצורה דרמטית 30:31 את אס"א תל אביב, ולאחר מכן האלופה גברה 19:24 על סגניתה מכבי ראשון לציון. הגמר ייערך ב-21 במרץ בדרייב אין, במסגרת הצגה כפולה שתחל עם גמר הגביע לנשים בין ארזים רמת גן לבנות הרצליה.

הפועל ראשון לציון - אס"א תל אביב 30:31

דרמה גדולה בחצי הגמר הראשון. אס"א תל אביב, שפיגרה בשבעה שערים במהלך המחצית השנייה, כבר הצליחה לכפות שוויון עם 30:30 בשניות הסיום, אבל להפועל ראשון לציון היה זמן להתקפה נוספת, בסיומה יובל גררה הצליח לכבוש ולהרגיע את מאמנו עידן מימון. מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות תהיה שוב במעמד הגמר ותוכל להניף גביע בפעם ה-16 בתולדותיה.

כבשו להפועל ראשון לציון: רנאטו ווגרינץ 8, מילוש דראגש 6, אבישי סמולר 5, שי הרשקוביץ, יובל גררה, עוז חממי 3 כל אחד, דניאל שקלים, ירמי סידי, אריאל רוזנטל 1 כל אחד. ניב פישלוביץ סיפק 9 עצירות מ-38 זריקות.

כבשו לאס"א תל אביב: רם טורקניץ 9, יובל כץ 7, איתי טורקניץ 3, אלכסנדר בזברחני, עידו לביא, סהר שחק, אמי צ'וקואמיקה 2 כל אחד, רועי כזום, נדב ביטון 1 כל אחד. השוער בויאן ליובישיץ' סיפק 17 עצירות.

נובאק בוסקוביץ' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הוביל את מכבי תל אביב לגמר. נובאק בוסקוביץ'/ברני ארדוב

מכבי תל אביב - מכבי ראשון לציון 19:24

האלופה חזרה לזירה המקומית אחרי ההפסד לקולדינג הדנית בגביע האיגוד האירופי, והעפילה לגמר, בו תוכל להניף גביע רביעי בתולדותיה. מכבי ראשון לציון נתנה פייט ברוב שלבי המשחק וירדה להפסקה ב-11:11 עם שער של גל אברהם, אבל איבדה אחיזה לקראת הסיום וראתה את מכבי תל אביב בורחת לניצחון בעזרת ניבו לוי וגיל פומרנץ, שחיפה על חסרונו של אחיו הפצוע חן.

כבשו למכבי תל אביב: ניבו לוי וגיל פומרנץ 8 כל אחד, אלכס סיצ'נקו, עומר דבדה נובאק בוסקוביץ 2 כל אחד, ורנר סטרידום, דן נתן 1 כל אחד. זנגה ג'ורג'ביץ' סיפק 9 עצירות, דן טפר 7 עצירות.

כבשו למכבי ראשון לציון: רוברט מרקוטיץ' 5, גל אברהם, איבן קראצ'יץ' 4 כל אחד. עומר גרא, מתן גולץ 2 כל אחד, יואב נאמן, עמית סטלמן 1 כל אחד. אלדר שיקלושי 5 מ-22. יוליאן סטראט 4 מ-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully