וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:8 את המבורג במשחק ה-1,000 של קרלו אנצ'לוטי

הבווארים התעללו ביריבה האומללה, לבנדובסקי כבש שלושער. ר.ב. לייפציג חגגה עם 1:3 על קלן, דורטמונד הביסה 0:3 בחוץ את פרייבורג. טואטחה פתח לראשונה בהרכב, פרנקפורט הפסידה 2:0 להרטה

שחקני באיירן מינכן חוגגים. GettyImages
ההתעללות הקבועה. באיירן חוגגת מול המבורג/GettyImages

המחזור ה-22 בבונדסליגה יצא לדרך בסוף השבוע, כאשר במוקד עמדה ההתעללות הקבועה של באיירן מינכן בהמבורג, שהפעם חטפה 8:0 כואב. ר.ב. לייפציג המשיכה להתבסס במקום השני עם 1:3 על קלן, בורוסיה דורטמונד ניצחה 0:3 בחוץ את פרייבורג. מיינץ רשמה 0:2 בחוץ על לברקוזן, אוגסבורג רשמה 1:2 דרמטי על דרמשטאדט החלשה. בשישי: ורדר ברמן יצאה עם 1:2 ממשחק החוץ בוולפסבורג. טאלב טואטחה פתח לראשונה בהרכב בליגה והיה שותף להפסד 2:0 של איינטרכט פרנקפורט מול הרטה ברלין.

על מה נלחמו פה פעם: חמשת המפגשים הגדולים אי פעם בין באיירן להמבורג

אנצ'לוטי קיבל הפתעה לכבוד המשחק ה-1,000

וולפסבורג - ורדר ברמן 2:1

אחרי שצברה שתי נקודות בלבד בשישה מחזורים, האורחת כבר עם ניצחון שני ברציפות הרבה תודות לסרג' גנאברי. הגרמני בן ה-21, שכבש את הראשון בניצחון על מיינץ במחזור הקודם, סיפק הפעם צמד בזק והעלה את ברמן לפחות זמנית מעל הקו האדום - בשוויון נקודות עם הזאבים שניצחו רק פעם אחת בחמשת המחזורים האחרונים. גנאברי כבש את הראשון בדקה העשרים בבעיטה מסף הרחבה והכפיל (18) אחרי כדור נייח עם שערו העשירי העונה בליגה. בורחה מיוראל צימק דקה לאחר מכן אחרי קרן, אך וולפסבורג לא הצליחה להתקרב יותר מכך. שתי הקבוצות ספגו העונה 12 שערים ממצבים נייחים, הכי הרבה בליגה.

באיירן מינכן - המבורג 0:8

הבווארים עשו לעצמם הרגל להתעלל כל שנה בהמבורג במפגש באליאנץ ארנה וגם הפעם האורחים חטפו, במשחק ה-1,000 שניהל קרלו אנצ'לוטי בקריירה, שהשווה את ניצחונו הגדול אי פעם. ארתורו וידאל פתח (17), רוברט לבנדובסקי כבש שלושער (24 בפנדל, 42 ו-54), דויד אלאבה מצא את הרשת (56) וקינגסלי קומאן הוסיף צמד מהיר (65, 69), לפני שאריאן רובן השלים (87). בשבעת הביקורים האחרונים של המבורג אצל באיירן: שבעה ניצחונות לבאיירן, יחס שערים של 3:44. אגב, גם בפעם הקודמת שהמבורג הייתה בפיגור 2:0 באליאנץ ארנה לפני הדקה ה-25 היא חטפה שמינייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים. GettyImages
לייפציג שומרת על המקום השני/GettyImages

ר.ב. לייפציג - קלן 1:3

סגנית המוליכה המפתיעה לא נראית כמי שהולכת לוותר על המקום השני והכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות והיא הסתדרה עם קלן, שקיוותה להתקרב למקום השלישי. אמיל פורסברג כבש שער מהיר (5) ודומיניק מארו רשם שער עצמי (34). האורחים צימקו משער של יויה אוסקו (53), אבל טימו ורנר הרגיע בדקה ה-65.

פרייבורג - בורוסיה דורטמונד 3:0

השוורצגלבן חיברו שני ניצחונות 0:3 רצופים בליגה ושמרו על המקום השלישי, בעוד המארחים איבדו הזדמנות להתקרב למאבק על אירופה. סוקראטיס פפאסטאטופולוס פתח (13), פייר אמריק אובמיאנג השלים (55, 70).

הרטה ברלין - איינטרכט פרנקפורט 0:2

טאלב טואטחה שותף רק 26 דקות העונה בבונדסליגה, אבל הערב פתח לראשונה בהרכב ואף השלים 90 דקות. לצערו, איינטרכט פרנקפורט והוא ספגו הפסד, שהוריד אותם אל המקום השישי בליגה עם 35 נקודות. ודאד איבישביץ' שוב כבש לזכות הרטה ועשה את זה בדקה ה-52 אחרי השארה יפה של סלומון קאלו. ולדימיר דארידה הכפיל בדקה ה-83 אחרי הגבהה מקסימיליאן מיטלשטאדט (מרכז העיר בעברית) וסגירה לא מוצלחת של טואטחה כדי לקבוע 0:2.

משחקים נוספים:

לברקוזן - מיינץ 2:0
למיינץ: סטפן בל (3), לבין אוזטונלי (11)

דרמשטאדט - אוגסבורג 2:1
לדרמשטאדט: מרסל הלר (47). לאוגסבורג: פול ורהאג (55 בפנדל), ראול בובאדיז'ה (85)

לוח התוצאות מהמשחק בין באיירן מינכן לבין המבורג. רויטרס
לוח התוצאות בסיום המשחק בין באיירן להמבורג/רויטרס
טאלב טואטחה שחקן איינטרכט פרנקפורט מול ולדימיר דארידה שחקן הרטה ברלין. GettyImages
טואטחה לא מצליח לסגור את דארידה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully