וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצילו את המציל: "מינוס 9", פרק 1 - מסע ההישרדות של הפועל תל אביב

חולם שיזכרו לו הישארות הרואית, בטוח שתסריט הירידה עם נתניה לא יחזור. בעונה שעברה ליווינו את מסע האליפות של הפועל ב"ש. אנו שמחים לחנוך סדרה חדשה, שתלווה את מסע ההישרדות של הפועל ת"א: "מינוס 9". פרק 1: התלוות לאיש שאמור לגרום לזה לקרות, מנחם קורצקי

ברני ארדוב

הפועל תל אביב זכתה בדאבל במאי 2010, אבל תהליך הידרדרות עצום ומלא בטעויות הביא אותה לפירוק, הורדת תשע נקודות ונפילה עד למקום האחרון בליגת העל נכון לפברואר 2017. צוות וואלה! ספורט ילווה את המסע של האדומים, כל הדרך עד לירידת ליגה או להישארות משמחת.
הפרק הראשון של הסדרה צולם בשבוע בו התמודדה הפועל תל אביב מול בית"ר ירושלים, ומתחקה אחר המאמן השלישי של הפועל העונה, מנחם קורצקי, שהגיע לקבוצה אחרי שגיא לוזון התייאש ועזב. דרך קורצקי מקבלים הצצה המועדון - ממועדון פאר שזכה בתארים לקבוצה מפורקת שכל מטרתה לשרוד - ולרצון המאמן למצוא את הנוסחה שתציל את הקבוצה, וגם את הקריירה.

אחרי שבעונה שעברה התלווינו למסע האליפות של הפועל באר שבע, הפעם טבע הסדרה שונה לחלוטין - התלוות למסע ההישרדות של הפועל תל אביב.

עוד בפרק הנוכחי: ההידרדרות מהדאבל ב-2010 ועד למקום האחרון בטבלה, הצצה למתחם האימונים המשודרג ואיך דווקא האקס איתי שכטר הוא זה שמנע מהאדומים נקודה יקרה.

יוצר הסדרה: אורן יוסיפוביץ
עריכה: רן צימט
צילום: יוסי ציפקיס
גרפיקה: אביחי ברוך
סאונד: גילי פרידמן
הפקה: מיה בנאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully