וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "אנחנו בתחתית, אסור לספוג שערים כמו נגד בית"ר"

מאמן הפועל תל אביב מצפה לשינוי בגישה: "צריכים להגיע למשחקים כקבוצת תחתית ולקחת נקודות". על היריבה בשבת, הפועל רעננה: "יחסי הכוחות שווים, מתכוננים למשחק קשה מאוד"

ניב אהרונסון

הפועל תל אביב תארח את הפועל רעננה ביום שבת (16:00) בידיעה שניצחון יעלה אותה זמנית מעל הקו האדום. האדומים ינסו להתאושש מההפסד הצורב לבית"ר ירושלים ויפגשו את רעננה בפעם השלישית העונה. הפעמיים הקודמות, בליגה ובגביע הטוטו, הסתיימו ב-0:0. המאמן מנחם קורצקי ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי. ניב אהרונסון
עדיין מתלבט לגבי ההרכב בשבת. קורצקי/ניב אהרונסון

על ההפסד לבית"ר ירושלים: "השחקנים נתנו הכול. במחצית הראשונה שיחקנו יוצא מן הכלל, כל מה שעבדנו עליו קרה. לצערי האכזבה היא מזה שלא לקחנו נקודות. אנחנו צריכים נקודות, פחות להסתכל על כדורגל טוב ויפה. ניסינו לייצר מומנטום חיובי, אבל לצערנו זה עצר. ננסה שוב".

על הפועל רעננה: "משחק לא קל מול קבוצה קשוחה ונוקשה שיודעת מה היא רוצה מעצמה. אנחנו מתכוננים למשחק קשה מאוד. זה יהיה משחק די שווה כוחות, גם אם היו לנו עוד תשע נקודות הם היו מעלינו".

על המצב: "אנחנו קבוצת תחתית. הפועל תל אביב שואפת להיות בצמרת ולהגיע כפייבוריטית, אבל לצערנו היום אנחנו במקום האחרון וצריכים להגיע למשחקים כקבוצת תחתית. בשום פנים ואופן אסור לנו לספוג שערים כמו השער הראשון נגד בית"ר".

על ההרכב בשבת: "יש לנו התלבטות לגבי עמדה אחת או שתיים, יש שחקנים שחוזרים מפציעות ואולי ישתלבו בהרכב. יש עוד יומיים לקבל החלטה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully