וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבית של אורי: משחק מקדים על מצבן של הפועל ירושלים ומכבי תל אביב

גמר הגביע חידד את סימן השאלה שריחף מעל האליפות ההיא של ירושלים, ויחד עם המשחקים שבאו אחרי היא זוהרת מתמיד. משחק מקדים על אפקט גמר הגביע, האם באמת יש גל חדש במכבי תל אביב ומי יכול אבל לא רוצה לרשת את פדרמן ומזרחי

צילום מסך

מכבי תל אביב תפגוש הערב ברוסיה (חמישי, 19:00, ספורט 5) את צסק"א מוסקבה, שמובילה את ההתקפה הטובה ביורוליג העונה ומדורגת שנייה אחרי ריאל מדריד, עם 16 ניצחונות ושישה הפסדים. התקווה של מכבי תל אביב, זוכת הגביע שהפסידה השבוע לבני הרצליה, היא לצאת עם הפסד מכובד, זאת לאחר שבביקורים בשנים האחרונות במוסקבה היא ספגה תבוסות קשות, הגדולה שבהן ב-35 הפרש.

אבל מה שמעניין באמת הוא מה שקרה כאן בארץ בשבוע שאחרי הזכייה המרשימה של הצהובים בגביע מול הנמסיס מהבירה. אחרי שהנחילו תבוסה למכבי קרית גת כבר הודיעו שחקנים בקבוצה כי הם "על הגל" – ויום לאחר מכן כבר הפסידו בבית, לעיני הגביע החדש, לבני הרצליה של מיקי גורקה. היריבה באדום, לעומת זאת, "מתפארת" במאזן מביך יותר: עם שני הפסדים רצופים, לחפה ולאילת, אחרי אובדן הגביע ולפני המפגש מול גראן קנריה ברבע גמר היורוקאפ.

צוות "משחק מקדים", הילה קובו, שי האוזמן, אהרל'ה ויסברג ואורן יוסיפוביץ, מנתחים את שבוע "הפוסט גביע" בליגת העל הישראלית ותוהים מה הוא מעיד לגבי המשך העונה. בנוסף, הם ממשיכים במלוא העוז עם קמפיין חיפוש רוכש חדש למכבי תל אביב ובודקים עם נציגו של רענן כץ בישראל מה הסיכוי להשקעה מחודשת של הטייקון במועדון.

עוד בתפריט: איזו משאלה אמארה סטודמאייר היה מבקש, ואחרי ההמלצה של דיוויד בלאט על בגאצקיס – אילו עוד עצות הייתם לוקחים ממנו?

עוד בנושא

בגאצקיס: "לצסק"א היה זמן להתכונן, לנו זה משחק 5 ב-10 ימים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully