וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעירוני נהריה מפרגנים למירי רגב: "לא היססה לרגע, מגיע לה שאפו גדול"

23.2.2017 / 9:31

הסגולים חגגו עלייה לרבע גמר היורופקאפ במשחק מאובטח ובתנאים קשים נגד גזיאנטפ. היו"ר ניסים אלפסי: "אם לא היינו נוסעים זה היה אסון ספורטיבי. החזקנו בשיניים את המשחק, אנשים נתנו את הכול". ברבע הגמר: טלקום בון הגרמנית

צילום: ברני ארדוב

עירוני נהריה העפילה אמש (רביעי) לרבע גמר היורופקאפ לאחר שניצחה בתום מפגש כפול את גזיאנטפ הטורקית. הקבוצה מעין שרה אמנם הפסידה בטורקיה 80:65, אך בזכות הניצחון במפגש הראשון בבית ב-21 הפרש העפילה לשמונה הגדולות של המפעל, שם יפגשו את טלקום בון, המדורגת שמינית בבונדסליגה.

אלא שעם כל הכבוד למשחק, הסיפור הגדול היה עצם ההגעה של הסגולים לאולם. נהריה נחתה בטורקיה פחות משלוש שעות לפני ההתמודדות ועשתה את דרכה לאולם באוטובוס משוריין, כשהכבישים מהשדה לאולם פונו עבורם. מלבד כמה קללות מצד הקהל, לא חשו בנהריה בעוינות, והודו לטורקים על קבלת הפנים. את עיקר הכבוד קיבלה שרת הספורט מירי רגב, שבעצם הגעתה עם נהריה אפשרה את הנסיעה. רגב, שנפגשה במהלך המשחק עם ראשת העיר גזיאנטפ, ניהלה שיחת מוטיבציה עם השחקנים לפני ההתמודדות, ועודדה במשך כל המשחק עם דגל ישראל כשבסיום התחבקה עם היו"ר ניסים אלפסי והמאמן אריק אלפסי.

עוד בנושא

צפו במירי רגב מנופפת בדגל ישראל במשחקה של נהריה: "עיצבנו אותם"
יורופקאפ: עירוני נהריה ברבע הגמר למרות 80:65 אצל גזיאנטפספור
צלם אותי עם הדגל. אלבום מסע עם מירי רגב לטורקיה

טירוף בטורקיה. מירי רגב חוגגת עם השחקנים/ברני ארדוב

"אנשים לא מבינים גם את ההשלכות שהיו קורות אילולא היינו נוסעים למשחק", סיפר ניסים אלפסי לוואלה! ספורט, "אנחנו כל הזמן אומרים בואו אלינו, הכול שקט, הכול בסדר. מארחים קבוצות מכל מיני ענפים, אם אנחנו מתלוננים על מדינה כמו טורקיה, אז מה יגידו כל אלה שיבואו לארץ. אם לא היינו הולכים זה היה אסון ספורטיבי. השרה הבינה את המשמעותיות ולא היססה לרגע. היא ידעה הכל. אמרתי לכולם שאני פוחד לנסוע, ואני פוחד על השחקנים שלי. היא ידעה את הנתונים ולא היססה לרגע, ואמרה שאם יעלו את רמת האבטחה בעקבות זה שאני יוצאת, אני יוצאת איתם. מגיע לה שאפו גדול, אין דברים כאלה, לא היה בספורט אף פעם".

על עצם הניצחון בתנאים הקשים והעלייה לשלב הבא הוסיף אלפסי, "אנשים היו המומים מכל הטררם לפני המשחק, עלינו על משוריינים, נראה כמו אוטובוס ומבפנים כמו נגמ"ש. לא מצב אידיאלי לשחק. רק שנצא משלום אמרנו. היה לנו קשה להתרכז בכדורסל, הם קבוצה מצוינת, מה שעשינו בנהריה זה לא נתפס, זה קבוצה מצוינת. יחד עם הליגה הספרדית, זאת הליגה הכי טובה באירופה. היינו בהלם מכל המסע, כן אוכלים לא אוכלים, כן ישנים לא ישנים. החזקנו בשיניים ונתנו פייט, היה כבר 21 הפרש, אבל נתנו פייט. אנשים השאירו הכל על המגרש. בון זה מקום יותר רגוע, אם עברנו את הטורקים, במשחק כפול וביום טוב ואם נבוא מוכנים אפשר לעבור גם אותם".

נהריה תפגוש ברבע הגמר את טלקום בון בשיטה דומה לרבע הגמר, משחק בית וחוץ, כשהמשחק הראשון ייערך בגרמניה ב-8 למרץ, ושבוע לאחר מכן תארח הקבוצה הסגולה את הגרמנים בעין שרה. בון מדורגת שביעית בליגה הגרמנית, ובאירופה דילגה די בקלות על השלבים המודמים ביורופקאפ. את הקבוצה מאמן פרדראג קרוניץ' הבוסני בן ה-49 והיא מציגה את אחד הפורוורדים המעניינים באירופה, ריאן תומפסון, אחיו של שחקן ה-NBA ג'ייסון תומפסון, שקולע 15.7 נקודות למשחק. מלבדו לקבוצה עוד כמה שחקנים טובים ביניהם הרכז ג'וש מאיו, הסנטר ג'וליאן גמבל והפורוורד הלטבי אוחרס סילינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully