וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "המטרה היא אירופה. לא מופתע מהיכולת של שכטר"

23.2.2017 / 9:30

בית"ר ירושלים ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד בני סכנין ביום ראשון. המאמן: "מהיום שהגעתי דיברתי עם ההנהלה על אירופה, דרך הליגה או הגביע. רצף הניצחונות לא אומר כלום"

ברני ארדוב

בית"ר ירושלים שנמצאת בתקופה מצוינת, ממשיכה להתכונן למשחק החוץ נגד בני סכנין ביום ראשון הקרוב (21:00, ספורט 5). הקבוצה מהבירה תנסה להשיג ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות, רביעי ברציפות מאז הגעתו של שרון מימר לעמדת המאמן. מימר ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות.

עוד בנושא:

שלושה אוהדי בית"ר ירושלים נעצרו בחשד לתקיפת בני מיעוטים
"טהורה לעד" הוא סרט קולנוע חזק ומרשים

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר. רוני כנפו
עוד ניצחון? מימר/רוני כנפו

על החשיבות של המשחק עבור המועדון: "אני לא מסכים שזה משחק יותר חשוב מאחרים. ככל שעובר הזמן אני מבין שכל המשחקים חשובים. ננסה לעשות את המקסימום".

על כך שלא יהיו אוהדים של בית"ר ירושלים בסכנין: "הקהל יהיה חסר, אבל הצוות והשחקנים נעשה את המקסימום כדי לשמח אותו".

על האפשרות לרוטציה בהרכב: "יהיו רוטציות. יש לנו כבר הרחקות, יהיו גם רוטציות מקצועיות ואין עם זה בעיה כי יש לנו סגל רחב וטוב ומי שישחק יעשה את העבודה. יש פה מספיק שחקנים טובים שימשיכו את הדרך".

על המטרות: "מהיום שהגעתי ודיברתי עם ההנהלה, המטרה היא להגיע לאירופה. אם זה דרך הליגה או דרך הגביע".

על רצף הניצחונות: "גם בכפר סבא היה לי רצף של חמישה ניצחונות רצופים כשהגעתי. זה עוזר להתחבר למועדון, אבל זה לא אומר כלום. צריכה להיות המשכיות".

על איתי שכטר: "היכולת שלו לא מפתיעה אותי. אנחנו מכירים אותו, הוא כבר היה שם. כשהוא באנרגיות טובות ומחויב לקבוצה, זו היכולת שלו".

על אנטואן קונט: "צריך להחמיא למי שהביא אותו. הוא יצר איזון בקבוצה וממלא את התפקיד של מגן ימני בצורה מצוינת. שחקן מוכשר מאוד שבגלל הנסיבות הגיע אלינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully