וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מיגל ויטור ישוב לסגל כבר בתחילת הפלייאוף?

הבלם נמצא בהליך שיקום בפורטוגל ואמור לשוב לישראל בעוד כשבועיים. בקבוצה מעריכים כי ישוב לסגל בעוד כחודש, והוא עשוי לשחק כבר באחד משני המשחקים הראשונים של הפלייאוף. בשל החשש מעימותים: אוהדי הקבוצה ישבו ביציע הכבוד

צילום מסך

בזמן שבהפועל באר שבע מתכוננים למשחק הגומלין בטורקיה מול בשיקטאש הערב (חמישי, 20:00, ספורט1), בקבוצה קיבלו בשורה מעודדת, על כך שהבלם מיגל ויטור עשוי להיות כשיר למשחקי הפלייאוף בליגת העל. הפורטוגלי צפוי לחזור לישראל בעוד כשבועיים, כשבצוות הרפואי מעריכים שיחזור לסגל בעוד כשלושה שבועות עד חודש.

ויטור נמצא בשלב השיקום בפורטוגל, שם הוא עורך אימונים אישיים עם כדור. בעוד כשבועיים יסתיים השיקום במדינתו והוא צפוי להגיע ארצה, אז ינסה להתחיל להתאמן עם הקבוצה לפני שישוב לפעילות מלאה. אם הכול יילך כשורה, המשמעות היא שהבלם עשוי לשוב לפעילות מלאה באחד משני המשחקים הראשונים של הפלייאוף העליון.

בקבוצה ישלימו את ההכנות למשחק, כשבמהלך היום יגיעו עשרה אוהדים ישראלים לטורקיה, זאת לאחר שאתמול הגיע עם השחקנים והצוות המקצועי אוהד אחד, ובערב חמישה נוספים. במועדון חששו מכך שהאוהדים ישבו ביציעים עם אוהדי בשיקטאש ודאגו להם לכרטיסים ליציע הכבוד. השחקנים יערכו אימון שחרור במלון ולאחר מכן ייקחו חלק באסיפה לקראת ההתמודדות.

עוד בנושא

הרגליים באיסטנבול, הראש בכפ"ס: הפועל באר שבע מתכוננת לבשיקטאש
עשרות שוטרים חמושים, אבטחה צמודה: הפועל באר שבע נחתה בטורקיה
ריקרדו קווארסמה לא ישחק בגומלין נגד הפועל באר שבע ביום חמישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully