וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "כועסים על עצמנו, גישה היא דבר חשוב בכדורגל"

ריאל מדריד הפסידה יותר משחקים השנה מבכל 2016, מאמנה המאוכזב: "אם אתה לא מרוכז, אתה נענש". מרסלו: "אין תירוצים", קרבחאל: "אנחנו לא מכונות". וגם: רונאלדו "מאיים" באינסטגרם על חבר של בת הזוג שלו

one

ריאל מדריד קיוותה להגדיל אמש (רביעי) את הפער בפסגת הליגה הספרדת, אך נכנעה 2:1 לוולנסיה המשתפרת שהובילה 0:2 כבר אחרי תשע דקות בזכות גולאסו של זאזה ועוד שער של פאביו אוריאנה. רונאלדו צימק לפני ההפסקה, אבל העטלפים שמרו על היתרון והמרוויחה העיקרית מהמשחק הזה הייתה ברצלונה, שמפגרת כעת רק בנקודה אחרי ריאל מדריד, אך עם משחק עודף.

עוד בנושא:

ריאל מדריד מעדה בוולנסיה, הפער בפסגה צומק לנקודה

"הפסדנו את המשחק בעשר הדקות הראשונות", ניתח זינדין זידאן בסיום, "אנחנו מאוד כועסים על עצמנו על פתיחת המשחק. אם אתה לא מרוכז, אתה נענש. גישה היא דבר חשוב בכדורגל. אני לא רוצה לגרוע מההישג של ולנסיה, היא פתחה טוב ובאה על שכרה, מגיע לה כל הכבוד. זאזה שיחק טוב והצליח לפגוע בנו כי היינו חשופים מידי. בהמשך הנענו טוב את הכדור ויצרנו מעט מצבים, אך לא היינו מספיק מדויקים בנגיעה האחרונה. ידענו לפני המשחק שבין אם ננצח או נפסיד הליגה לא תוכרע במשחק הזה, עכשיו עלינו לנוח ולחשוב על המשחק הבא".

רונאלדו "מאיים" באינסטגרם על חבר של בת הזוג היפהפייה שלו, ג'ורג'ינה רודריגס, לאחר שזה עומד קצת קרוב מדי אליה: "תיזהר", עם שלושה סמיילים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השער שלו לא הספיק. רונאלדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרסלו: "התחלנו את המשחק רע מאוד. אין תירוצים, אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו על השערים שספגנו. עשינו כל מה שאנחנו יכולים כדי להשוות אבל זה היה מאוחר מידי. ולנסיה קבוצה נהדרת. הםיא עברה תקופה קשה אבל קשה מאוד לשחק במגרש שלה ומול האוהדים שלה. נצטרך ללמוד מהטעויות שלנו, אנחנו עדיין מוליכים את הטבלה אבל אסור לנו לשחק ככה שוב".

דני קרבחאל: "אנחנו לא מכונות, רק בני אדם. נתנו את הטוב ביותר שלנו עד הסיום, אבל זאזה הבקיע שער נהדר וטעות שלנו סידרה להם את השני. היינו בסדר גמור חוץ מבעשר הדקות הראשונות, בתנאים נורמליים היינו מנצחים. יש משחק בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד בסוף השבוע, נקווה שזה יעזור לנו להגדיל את הפער".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מספרי המשחק

* ריאל מדריד הפסידה כבר ב-2017 (3) יותר משחקים מבכל 2016 (2) בכל המסגרות.

* כריסטיאנו רונאלדו רשם את הופעתו ה-700 במסגרת מועדונים (ספורטינג ליסבון, מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד).

* ה-2:0 של ולנסיה בדקה התשיעית היה הכי מהיר מול ריאל מדריד מאז סביליה הוליכה מולה 0:2 כבר בדקה השביעית בנובמבר 2013.

* פאביו אוריאנה הוא השחקן הראשון אי פעם שמבקיע מול ריאל מדריד במדי שתי קבוצות שונות (סלטה ויגו ו-ולנסיה) באותה עונה.

* זינדין זידאן הפסיד בסך הכול בפעם החמישית ב-65 משחקים שניהל בריאל מדריד בכל המסגרות.

* כריסטיאנו רונאלדו (45) עקף את ראול (44) כמלך שערי ריאל מדריד בנגיחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully