וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר: "יש בישראל את השיפוט הכי גרוע בעולם"

22.2.2017 / 21:08

כוכב הפועל ירושלים, שהורחק בהפסד 62:55 להפועל אילת, העלה פוסט עצבני לאינסטגרם: "זו ממש לא הדרך לגרום לשחקן נוסף ברמה גבוהה לבוא לישראל". פיאניג'אני: "הכול הולך נגדנו כרגע"

ברני ארדוב

הפועל ירושלים ספגה הערב (רביעי) את ההפסד השלישי שלה בששת הימים האחרונים. הקבוצה של סימונה פיאניג'אני נוצחה 62:55 על ידי הפועל אילת, במשחק שהוקדם מהמחזור ה-21 בליגת העל.

אמארה סטודמאייר, שהורחק עם עבירה טכנית שנייה ברבע השלישי, היה עצבני מאוד, פרסם תמונה של אריה וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אני צופה בשופט הישראלי הזה!! חזיתי בשיפוט הגרוע ביותר בעולם הכדורסל. אני מדבר על השופטים הישראלים בלבד. אני מקווה מאוד שהאחראי על השופטים יתבונן היטב במשחק הזה. הם צריכים לשבת ולראות את ההילוכים החוזרים בהילוך איטי. זה לא ייאמן, זו ממש דרך לגרום לזה שאף שחקן ברמה גבוהה לא יגיע לישראל. עבודה טובה".

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
אמארה סטודמאייר/ברני ארדוב

נאור שרון: "משום מה אני מגיע יותר חד למשחקים מול מכבי וירושלים. כעסתי על עצמי כי היו לי כמה איבודים מטופשים, אבל לומדים מטעויות. התחברנו ודברים עובדים לנו יותר טוב. חושבים על כל משחק לגופו, לא מסתכלים קדימה מדי. השאיפה היא תמיד שם (אליפות), אבל אנחנו נהנים ומקווים שנמשיך ככה".

מאמן אילת עודד קטש אמר: "עשינו כמעט כל דבר אפשרי כדי להפסיד את המשחק הזה. האמת היא שלא שיחקנו טוב, הלכנו לידיים של השחקנים, היינו צריכים להיות יותר חכמים אבל ניצחנו את המשחק הזה הגנתית. אנחנו מרגישים יותר טוב, רוצים להמשיך להשתפר, בטח התקפית". על נאור שרון: "הוא חשוב כי יש משחקים שאני הולך איתו יותר. במשחק הבא זה יכול להיות אפיק ורוברט, אבל אני חושב שכל מי שפה מבין שאנחנו במצב יותר טוב".

מאמן ירושלים סימונה פיאניג'אני: "היום הסיטואציה שלנו הייתה שבלתי אפשרי לשחק מול קבוצה שנמצאת בכושר כל כך טוב עם הסגל שלנו. אנשים יודעים מה המצב שלנו, בלי בר ובלי סטודמאייר זה קשה מאוד. לא רוצה לדבר על השופטים. זו לא העבודה שלי, אני צריך להגיד משהו על השחקנים שלי. הצלחנו לשמור אותם על סקור נמוך, עם עוד כמה קליעות בסוף היינו יכולים לנצח בסוף. לפני המשחק חשבתי שאנחנו לא יכולים לנצח, אהבתי שהשחקנים הבינו על מה דיברנו. הדברים הולכים נגדנו, מזל לא טוב, אמארה יוצא והכול נגדנו. למרות זאת היינו מאוד קרובים לנצח. אני יכול לשלוט רק בשחקנים שלי ולא בשופטים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל אילת ניצחה 55:62 את הפועל ירושלים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully