וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: עירוני נהריה ברבע הגמר למרות 80:65 אצל גזיאנטפספור

הסגולים הפסידו באווירה עויינת בטורקיה, אבל עלו לשלב הבא בזכות ה-21 הפרש שהשיגו בעין שרה. שולדברנד הצטיין עם 18 נקודות ו-4 שלשות. היריבה בשלב הבא: טלקום בון הגרמנית. אלפסי: "שמח עבור הממשלה שעזרה לנו להגיע לכאן"

שחקן עירוני נהריה ניק פאוסט. ברני ארדוב
בשלב הבא. ניק פאוסט/ברני ארדוב

עירוני נהריה שרדה הערב (רביעי) את הביקור שלה בטורקיה ועלתה לרבע גמר היורופקאפ למרות שהובסה 80:65 מול גזיאנטפספור. אחרי הניצחון המוחץ ב-21 הפרש במשחק הראשון, הסגולים הגיעו לטורקיה בליווי אבטחה כבדה ועם השרה מירי רגב שתמכה מהיציע ולמרות שפיגרה כבר ב-21 הפרש, נהריה שרדה את המשחק הזה בעיקר בזכות יונתן שולדברנד שהיה המצטיין של נהריה עם 18 נקודות, כולל 4 מ-5 מחוץ לקשת. ניק פאוסט הוסיף 13 ודרווין קיצ'ן הוסיף 10 ו-5 אסיסטים.

הטורקים צלפו 11 שלשות ונהנו מ-26 נקודות של אנדי ראוטינס ומרכוס דנמון, אבל נהריה הצליחה לשמור על קור רוח ולצמק את הפער ברבע הרביעי כדי לשרוד את המשחק הזה בשלום למרות האווירה העויינת והעובדה שהקבוצה הגיעה לאולם רק ביום המשחק. היריבה של נהריה בשלב הבא תהיה טלקום בון, הקבוצה שממוקמת שביעית בליגה הגרמנית והדיחה את קטאייה הפינית בשמינית הגמר.

אריק אלפסי אמר בסיום: "אני שמח מאוד עבור העיר נהריה, עבור המועדון, עבור הממשלה שעזרה לנו להגיע לכאן ולהופיע. ידענו שזה יהיה משחק קשה, שיחקנו נגד קבוצה מוכשרת בבית שלהם. המסע שעברנו בדרך לכאן לא גרם להכנה נהדרת למשחק. אני מאוד מסופק בשביל השחקנים והצוות שהעפלנו לרבע הגמר ואני מקווה להמשיך במסע ביורופקאפ".

יינסי גייטס: "זה היה משחק קשה, מעייף מאוד כל המסע הזה, הצלחנו לשמור על היתרון שלנו ולהגיע לשמונה האחרונות של היורופקאפ. היינו מאוד גאים לייצג את ישראל בטורקיה היום".

עוד בנושא:

השרה מירי רגב ועירוני נהריה המריאו לטורקיה יחד

שחקן עירוני נהריה יינסי גייטס. ברני ארדוב
יינסי גייטס במאבק/ברני ארדוב

מהלך המשחק:

המשחק החל בקצב איטי מאוד מצד שתי הקבוצות, אבל הטורקים השתחררו ראשונים עם חמש שלשות רצופות מפתיחת המשחק ועלו ליתרון 8:16. נהריה שיחקה מאוד מפוזר, איבדה שוב ושוב ושלשה משוגעת של וויל צ'רי עם הבאזר קבעה יתרון שיא של 10:23 לטורקים ברבע הראשון.

נהריה ניסתה למזער נזקים ופתחה טוב יותר את הרבע השני עם שלשה של פאוסט וסל של קיצ'ן וחזרה לפיגור חד ספרתי, אבל ראוטינס האיום תפר שלשה שלישית וקבע 17:28, חמש דקות למחצית. ההתפרקות של נהריה נמשכה עם חטיפה וסל של דנמון שקבע 17:32 וקירב את הטורקים ל-22 הפרש שהם זקוקים כדי להעפיל לשלב הבא. הקבוצה של אלפסי הורידה את ההפרש לקראת המחצית בזכות חמש נקודות רצופות של יונתן שולדבראנד שקבעו 26:36 למארחים, דקה למחצית. הטורקים קלעו פעמיים מהקו וסל עם הבאזר של קיצ'ן קבע 28:38 במחצית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שרת הספורט מירי רגב במשחק של עירוני נהריה. ברני ארדוב
מירי רגב עם הדגל ביציע/ברני ארדוב

הטורקים פתחו בטירוף את הרבע השלישי. אנדי ראוטינס צלף מכל טווח, דבון ג'פרסון סיים מתפרצת עם דאנק ושלשה נוספת של ראוטינס קבע 32:53 לטורקים, שנכון לעכשיו השוו את מאזן שני המשחקים. השטף ההתקפי של הטורקים נעצר מעט ויינסי גייטס מזער נזקים עם נקודות מהקו כששלשה של שולדברנד השתיקה את הקהל המקומי וקבעה 59:43 בלבד לטורקים. אבל גאזיינטפ הגיבה עם ריצת 0:4 וסיימה את הרבע ביתרון 20: 43:63 לטורקים.

אבל נהריה ממש לא ויתרה על ההתמודדות הזו ופתחה בסערה את הרבע הרביעי עם 2:11 מהיר בזכות שלוש שלשות, שתיים מהן רצופות של יונתן שולדברנד המצטיין של נהריה שצימק ל-11 הפרש בלבד. נהריה הלכה על גייטס שסל שלו קבע 56:69 לטורקים, 3:56 דק' לסיום המשחק. וויל צ'רי עשה מהלך של סל ועבירה, אבל שולדברנד קלע פעמיים מהקו בצד השני וקבע 13 הפרש בלבד. אבל הטורקים לא ויתרו ועשו 0:5 מהיר עם שלשה מטורפת של מרכוס דנמון שקבעה 62:80 לטורקים, 24 שניות לסיום. ברקוביץ קלע מהקו, הטורקים החטיאו שלשה ושולדברנד סגר עניין מהקו ובסיום: 65:80 לטורקים, נהריה שורדת ועולה לשלב הבא.

אוהדי גזיאנטפספור. ברני ארדוב
אוהדי גזיאנטפספור והשוטרים על הספסל/ברני ארדוב
דרווין קיצ'ן עירוני נהריה. ברני ארדוב
משחק סולידי ושקט שלו. דרווין קיצ'ן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully