וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסטסיה גלושקוב הודיעה על פרישה: "תולה את בגד הים הנוצץ"

השחיינית האומנותית בת ה-31 הכריזה במסיבת עיתונאים על סיומה של קריירה מפוארת במהלכה השתתפה בארבע אולימפיאדות, האחרונה בריו: "להתלונן זו דרך המפסידים, אני בחרתי להיות מנצחת"

שחיינית אומנותית אנסטסיה גלושקוב. יוסי ציפקיס
סוף הדר. גלושקוב/יוסי ציפקיס

השחיינית האומנותית אנסטסיה גלושקוב הודיעה היום (רביעי) על פרישה אחרי 22 שנות פעילות. גלושקוב בת ה-31 זכתה 16 פעמים ברציפות באליפות ישראל, והיא הספורטאית היחידה שהשתתפה בארבע אולימפיאדות (האחרונה בריו 2016), בשתיים מהן סיימה במקום ה-17 (בייג'ין ולונדון)). כמו כן זכתה בעברה במקום התשיעי בגביע העולם ביוקהמה ב-2006 (המקום הטוב ביותר שהשיגה במסגרת הזו) כשהישג השיא שלה היה מקום רביעי באליפות אירופה ב-2010 בהונגריה.

"אני מאוד נרגשת", סיפרה גלושקוב, "בריו נתתי את כל מה שהיה בתוכי, אני יכולה להגיד זאת בלב שלם. תמיד יש חלום למשוך את רגעי התהילה כמה שיותר. עכשיו אני מוכנה לצאת מהמים ולהתחיל אתגרים חדשים. אני מודיעה שאני תולה את בגד הים הנוצץ ומסכמת קריירה. הדבר הכי חשוב שהספורט לימד אותי הוא עיקרון האתגר העצמי, רק כך לומדים להכיר את עצמך. במהלך הדרך לא היה לי קל בכלל, אבל למדתי שלהתלונן זו דרך המפסידים, ואני בחרתי להיות מנצחת".

יושב ראש הוועד האולימפי, יגאל כרמי, הוסיף: "אני רוצה להביע את הערכתנו והוקרתנו לספורטאית יוצאת דופן. ארבע אולימפיאדות זה הישג יוצא דופן, נזכור אותך הרבה מאוד שנים. היית ספורטיאת מדהימה. אני מקווה שתראי לספורטאי העתיד איך נראית ספורטאית אמיתית".

שחיינית אומנותית אנסטסיה גלושקוב. יוסי ציפקיס
גלושקוב עם אימה והמאמנת שלה טטיאנה צים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully