וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: קווין דילארד חתם עד לסיום העונה

22.2.2017 / 12:14

הגארד האמריקאי (27, 1.83) ששיחק בתשע קבוצות שונות בפחות מארבע עונות כמקצוען, והושעה בשנה שעברה לחודשיים אחרי שנתפס על סמים, יחליף את דניאל יואינג המאכזב

קווין דילארד שחקן קרשיאקה מול ג'אבון מקריי שחקן מכבי ראשון לציון. דף הפייסבוק של מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
ישדרג את טפירו? דילארד מול ראשון לציון/אתר רשמי, דף הפייסבוק של מכבי ראשון לציון

מכבי אשדוד/באר טוביה החתימה היום (רביעי) את הרכז האמריקאי קווין דילארד עד לסיום העונה. דילארד, שסיים לאחרונה את העונה בליגה הראשונה באוסטרליה, צפוי להגיע לישראל בימים הקרובים ולהחליף במדי הקבוצה של מאיר טפירו את דניאל יואינג המאכזב, שרשם 9.5 נקודות ו-4.5 אסיסטים למשחק. ליואינג יש חוזה גם לעונה הבאה במדי אשדוד, שמקווה להגיע עמו להסדר מהיר.

דילארד (27, 1.83) שיחק שנתיים באוניברסיטת סאות'רן אילינוי לפני שעבר לדייטון כדי לסיים את לימודיו. את הקריירה המקצוענית שלו פתח במדי קסאלה מהליגה השנייה באיטליה, ולאחר עונה אחת התקדם ל-VEF ריגה. חודשיים בלבד במדי הקבוצה הלטבית הספיקו לו והוא נחתך ועבר לפו אורטז בה סיים את העונה. באוגוסט 2015 חתם בלודוויגסבורג הגרמנית, אך נחתך אחרי חודש ועבר לשולה הצרפתית, בה גם החזיק חודש בלבד. בנובמבר 2015 הגיע לאפולון פטראס מהליגה הראשונה ביוון, שיחק בקבוצה במשך שלושה חודשים ושוחרר אחרי שנתפס בבדיקת סמים והושעה לחודשיים. את העונה סיים באנטוורפן בבלגיה. הקיץ חתם בקרשאיקה הטורקית, ואף שיחק נגד מכבי ראשון לציון בליגת האלופות כשהוא רושם 6 נקודות ו-12 אסיסטים, אך אחרי סכסוך עם המאמן ננו מרקוביץ' שוחרר ועבר לניו זילנד ברייקרס מהליגה האוסטרלית.

מכבי אשדוד מדורגת במקום ה-11 בטבלת ליגת העל במאזן של חמישה ניצחונות וארבעה עשר הפסדים. הצהובים הפסידו שבעה משחקים רצופים בכל המסגרות, ונמצאים רק שני ניצחונות מעל מכבי קרית גת האחרונה. במחזור הקרוב תארח אשדוד למשחק חשוב מאוד את הפועל אילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully