וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה טוענים: וויין רוני עוזב את יונייטד, יהפוך לכדורגלן עם השכר הגבוה בעולם

מלך השערים של מנצ'סטר יונייטד בכל הזמנים בדרך לליגה הסינית? "סאן" ו"דיילי מייל" טוענים שהוא יקבל את הצעות הענק מסין, ב"סקיי" טוענים שהוא צפוי להישאר. האם מוריניו כבר השלים עם הפרידה?

שחקן מנצ'סטר יונייטד, ויין רוני. רויטרס
דילמה. רוני/רויטרס

באנגליה מדווחים הבוקר (רביעי) על מעבר דרמטי: וויין רוני צפוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד כבר בשבוע הבא ולעבור לליגה הסינית. על פי הדיווחים ב"דיילי מייל" וב"סאן", רוני קיבל החלטה לעזוב את אנגליה, השלים עם העובדה שהקריירה שלו באולד טראפורד הגיעה לסיומה, והחליט לעזוב אחרי 13 שנה בקבוצתו. עם זאת, "סקיי" טוען שעל פי המקורות שלהם, על אף ההצעות הגרנדיוזיות, רוני לא צפוי לעזוב את אנגליה.

מאמן יונייטד ז'וזה מוריניו כבר הודה השבוע שקפטן הקבוצה ונבחרת אנגליה עשוי לעזוב לפני סגירת חלון ההעברות בסין ביום שלישי הבא. רוני, הכובש המצטיין בתולדות מנצ'סטר יונייטד, עשוי להרוויח כמעט מיליון יורו בשבוע בחוזהו החדש, על פי הערכות שונות.

מוריניו נשאל אם רוני יהיה בקבוצה גם בסוף השבוע הבא, ואמר: "אתם צריכים לשאול אותו. אני לא יכול להבטיח שאני אהיה כאן בסוף השבוע הבא, איך אני יכול להבטיח ששחקן יהיה פה בעונה הבאה? מה שאני כן יכול להבטיח זה שאם יום אחד וויין יעזוב את המועדון, זה לא בגלל שביקשתי ממנו. לעולם לא אדחוף אגדה מחוץ למועדון שלו".

רוני פתח בהרכב במשחק אחד בלבד מתוך תשעת משחקיה האחרונים של יונייטד. הוא חתום על חוזה לעוד 18 חודשים שמבטיח לו שכר של 250 אלף ליש"ט לשבוע, אבל לא נראה שיונייטד תרצה לחדש את האופציה שיש לה לשנה נוספת.

"הכתובת כבר על הקיר", אמר ל"דיילי מייל" מקור המקורב לרוני, "הוא רואה מה קורה. הוא משחק פחות, ועדיין סבור שיש לו עוד הרבה מה לתרום. בצורה הזאת הוא לא רוצה להמשיך".

עם זאת, ב"סקיי" מדווחים שעל אף ההצעות שיכולות להפוך אותו לכדורגלן עם המשכורת הגבוהה בעולם (שאחת מהן מגיעה מגוואנגז'ו אברגראנדה של סקולארי, אבל גם טיאנג'ין קוואנג'יאן וג'יאנגסו סונינג הציעו), הוא לא שש לעבור לסין. ב"סקיי" מזכירים שהוא היה חלק מהמסע של מנצ'סטר יונייטד לסין ביולי האחרון, שהיה מלווה בשורה של בעיות, כולל תלונות על זיהום האוויר. משחק של הקבוצה מול סיטי בוטל בגלל מצב הדשא בבייג'ינג, והקבוצה התקשתה להתאמן בגלל החום הכבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully