וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא פורש כל כך מהר: רוג'ר פדרר התחייב לשחק בבאזל עד 2019

אחרי לא מעט ספקולציות על מועד הפרישה שלו, פדרר חתם על חוזה לשלוש שנים נוספות עם הטורניר בעיר הולדתו: "לשחק בבאזל תמיד היה השיא של העונה מבחינתי". המשמעות: ישחק עד גיל 38

רוג'ר פדרר אחרי הזכייה אליפות אוסטרליה. AP
יש לכם בעיה? תפרשו אתם. פדרר/AP

רוג'ר פדרר התחייב שישחק בטורניר באזל עד 2019. אם מישהו חשב (או חשש) שהטניסאי השווייצרי עשוי לפרוש בקרוב, הרי שפדרר חתם על חוזה לשלוש הופעות נוספות בטורניר בעיר הולדתו (2017, 2018, 2019) והרגיע את מעריציו. פדרר בן ה-35 זכה שבע פעמים בטורניר בשוויץ, מאז שרשם בו הופעת בכורה ב-1998.

לא מעט שמועות היו סביב מועד הפרישה של פדרר, אחר הטניסאים האהובים והנערצים בסבב. אחרי שבשנה שעברה נעדר במשך חצי שנה וחזר רק בינואר עם בעיות בברכיים, רבים העריכו שהקריירה שלו לא תימשך עוד הרבה זמן, ושהוא לא יהיה מעוניין להמשיך לדשדש. עם זאת, את העונה הזאת הוא פתח בצורה מדהימה, כשזכה באליפות אוסטרליה אחרי ניצחון דרמטי על רפאל נדאל בגמר וזכה בגרנד סלאם ה-18 שלו. היו כבר שטענו כי כדאי לפדרר לערוך שנת פרידה מהסבב ולזכות בכבוד הראוי לו בכל מקום אליו יגיע, אבל מתברר שהוא לא מתכוון ללכת כל כך מהר.

פדרר יהיה בן 38 כשישחק בבאזל ב-2019. בשנה שעברה הוא החמיץ את הטורניר בגלל פציעה, אבל כעת הוא כבר מצפה בקוצר רוח לאוקטובר. "אני כבר לא יכול לחכות לחזרתי לעיר הולדתי בסתיו הקרוב", אמר בהצהרה, "לשחק בבאזל תמיד היה השיא של העונה מבחינתי". פדרר צפוי לחזור לפעילות באליפות דובאי בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully