וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: זעם על השיפוט מול הרצליה, ראד ישחק נגד צסק"א

22.2.2017 / 9:05

הצהובים לא אהבו כמה מההחלטות בהפסד לקבוצה מהשרון. הפורוורד האמריקאי נפצע, אבל ישחק ביום חמישי. גאודלוק: "לפני כמה שבועות הפסד כזה היה גורם לאווירה רעה, עכשיו כולם ביחד"

one

במכבי תל אביב זעמו על השיפוט בהפסד אמש (שלישי) 99:92 לבני הרצליה ("שערורייה, שיפוט גרוע"), אבל יודעים שגם התצוגה של השחקנים לא הייתה מספיק טובה. המאמן איינארס בגאצקיס העיר לשחקנים על הפתיחה החלשה ועל כך שספגו 99 נקודות במשחק. "קשה לנצח כשפותחים כל כך רע", אמר הלטבי. הצהובים ייצאו היום למוסקבה לקראת משחק היורוליג מחר נגד צסק"א ב-19:00.

אנדרו גאודלוק סיכם: "אפשר להסתכל על הצד החיובי; למרות הפתיחה הלא טובה נלחמנו, לא נכנענו, נתנו את כל מה שיש. אבל הכנסנו את עצמנו לבור הזה, אם לא פותחים משחקים חזק, זה מה שקורה. אולי מול חלק מהקבוצות אפשר להתחמק ולהצליח, אבל לא מול קבוצה טובה כמו הרצליה. אני לא יודע למה פתחנו ככה, אולי חשבנו שמדובר במשחק קל. השיפוט? גם אם יש שריקות לא טובות אנחנו צריכים לדעת לשחק. הרצליה קיבלה המון זריקות עונשין, הרבה יותר מאיתנו. מצד שני אם היינו פותחים את המשחק טוב, המשקל של השופטים לא היה גדול כל כך".

שחקן מכבי תל אביב אנדרו גאודלוק. ברני ארדוב
"צסק"א היא כמו מכונה". גאודלוק/ברני ארדוב

גאודלוק סיפר על שיפור באווירה בחדר ההלבשה: "אני מרגיש שהאווירה טובה, אפילו אחרי ההפסד היום אני מרגיש שכולם ביחד. לפני כמה שבועות, אחרי הפסד כמו היום כולם כבר היו עצבניים ויורדים אחד על השני. מה עשה את ההבדל? אולי הניצחונות. זה כמו אפקט של כדור שלג. הזכייה בגביע היה הדבר הטוב הראשון שקרה וזה מאחד".

גאודלוק התייחס למפגש עם צסק"א מוסקבה: "הם כמו מכונה, יש להם כימיה מצוינת. נבוא להילחם , אנחנו יודעים מה מוטל על הכף. אנחנו צריכים להציג מנטליות כמו מול ירושלים ובאסקוניה. אני מאמין שאפשר להמשיך ביורוליג. אנחנו מתחילים להיות ביחד כקבוצה, לצערי זה קורה רק בשלב הזה של העונה".

ויקטור ראד נפצע בקרסול במחצית הראשונה, אך הבהיר כי ישחק ביום חמישי. הפורוורד האמריקאי אמר: "הרצליה שיחקה חזק ומאוד רצתה לנצח. אנחנו צריכים לשחק חזק מהפתיחה והיום חפרנו לעצמנו בור. השיפוט היה מטורף. אני לא רוצה להרחיב כי לא ראיתי את ההילוך החוזר, אבל היו שם כמה שריקות מטורפות. זה היה ממש רע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully