וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קרלסן שוחח עם יעקב שחר, שוקל להצטרף לעסק משפחתי

22.2.2017 / 7:51

אחרי הפרסום על העזיבה הצפויה, השניים שוחחו והפרטים נחשפים. יחד עם זאת, גורמים במועדון מרגישים: חש מיצוי בתפקיד. בעקבות המצב, הקבוצה תודיע על פרידה. גם אפשרות של מינוי מנג'ר ישראלי על הפרק

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

יממה לאחר הפרסום על כך שטור כריסטיאן קרלסן צפוי לעזוב את מכבי חיפה, אולי כבר העונה, שיחה שנערכה בינו לבין נשיא המועדון יעקב שחר נחשפת. כזכור, אתמול בבוקר פורסם בוואלה! ספורט כי הנורבגי צפוי לעזוב את מכבי חיפה, שם סיפרו אתמול כי לא מדובר בהחלטת המועדון שדווקא תמך בהישארותו.

בשיחה שנערכה עם שחר הסביר קרלסן כי הוא שוקל להצטרף לעסק משפחתי אותו מנהל אביו בחו"ל. שחר, שעל פי אנשי המועדון הופתע מהשיחה, הבהיר לקרלסן כי בימים הקרובים השניים ייפגשו בניסיון למצוא פתרון לעניין. הפגישה תוכננה להתקיים בשבוע הבא, אך כעת, בעקבות האירועים האחרונים ייתכן שתיערך עוד קודם. עוד נודע, כי קרלסן הבהיר בשיחה שבמידה ויימצא פתרון המאפשר לו להיות שותף בעסק במקביל לעבודתו במכבי חיפה הוא ישקול להישאר, אך לא נראה כי בחיפה יסכימו לכך. גורם הבקיא בפרטים סיפר אתמול: "טור הבהיר שיצטרך לטוס פעמיים בחודש לחו"ל כדי להיות שותף בעסק. לא בטוח שהדבר יתאפשר". חלק מעובדי המועדון שקראו אתמול בבוקר על האפשרות שקרלסן יעזוב העריכו כי ייתכן שקרלסן יעזוב עוד לפני סיום העונה משום שתפקידו הנוכחי, שמתמקד בעבודת סקאוטינג, אינו נחוץ עד תום העונה.

טור כריסטיאן קרלסן  עם יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הפרטים נחשפים. קרלסן ושחר/אדריאן הרבשטיין

במועדון מתכוונים לחפש איש מקצוע אחר אך הבהירו כי במצב העניינים כרגע, כל עוד קרלסן לא הודיע רשמית שיעזוב, הם לא מתכוונים לפנות למועמד כזה. יחד עם זאת, גם אפשרות של מינוי איש מקצוע ישראלי ותיק, דוגמת אלי גוטמן או אברם גרנט, נשקלת. בחיפה הבהירו כי לא קיבלו כל החלטה בנושא לפני ההודעה הרשמית.

למרות השיח של שחר וקרלסן, במועדון היה מי שהעריך אתמול כי הסיבה העיקרית שבגללה קרלסן הוא כי בכוונתו לעזוב היא מיצוי בתפקיד הקיים, והעובדה שאיבד מעט מכוחו בעקבות מינויו של מאמן ישראלי.

לקראת המשחק מול אשדוד, מי שייעדרו מהסגל הם הבלם מארק ואליינטה ועומר דמארי שסובלים מפציעה. לעומתם, גילי ורמוט ינסה לחזור לאימונים כבר היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully