וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניו אורלינס מנתחים: "כספי יכול להפוך לפייבוריט של ג'נטרי"

הישראלי נחת בעיר יחד עם דמרקוס קאזינס והביע אופטימיות בנוגע למעמדו בקבוצה החדשה: "הסגנון של הפליקנס דומה לזה של ג'ורג' קארל". בארצות הברית משוכנעים: "ג'נטרי סימן אותו כבר די מזמן"

עומרי כספי ודמרכוס קאזינס יוצגו הערב (רביעי) בניו אורלינס פליקנס ב-18:30 שעון ישראל. צמד שחקני הקינגס לשעבר כבר נחתו בעיר, לאחר שהמריאו מסקרמנטו במטוס הפרטי של הבעלים, טום בנסון, ביחד עם הג'נרל מנג'ר דל דמפס והמאמן אלווין ג'נטרי.

"ג'נטרי התקשר אלי אתמול ואמר לי - היי, אמרתי לך שתשחק אצלי יום אחד", אמר כספי הנרגש.

כספי סיפר כי הופתע מאוד מהטרייד וגילה על כך בזמן אמת. "הייתי מאוד מופתע, הדברים קרו מהר מאוד. ישבתי בספה בבית שלי ואשתי צפתה בטלוויזיה, פתאום אני שומע על הדיווח שבוגי בדרך לניו אורלינס, ואז זה מתקדם ומתקדם, ואז פתאום עומרי כספי גם עובר", אמר. "ברור שהייתי מופתע. לא האמנתי שזה יקרה, היו הרבה דיבורים על איך אעבור, מתי ולמה, אבל הדברים קרו כל כך מהר, אני פה עכשיו ואני מאושר מההזדמנות שניתנה לי בניו אורלינס".

עוד בנושא:

עומרי כספי: "הייתי מופתע מאוד, לא חשבתי שזה יקרה כל כך מהר"
דמרכוס קאזינס ועומרי כספי עוברים בטרייד מסקרמנטו לניו אורלינס
איתן כספי: "כששמעתי על הטרייד אמרתי 'ישתבח שמו לעד'"
תאומי המגדל 2.0: השילוב של דמרכוס קאזינס ואנתוני דייויס מצית את הדמיון

צפו בכספי וקאזינס משוחחים עם דמפס וג'נטרי לפני ההמראה

אחרי הנחיתה, כספי וקאזינס העניקו ראיון משותף לאתר הרשמי של הפליקנס. הישראלי סיפר ש"כל המהלך הזה מרגיש סוריאליסטי, אבל כל דבר קורה מסיבה מסוימת. אני ודמרקוס חברים טובים, יש בינינו חיבור מיוחד. ברור שהשילוב בין קאזינס לאנתוני דייויס יהיה מעולה בשבילנו. אני אצטרך לקלוע מבחוץ וליהנות מהשאריות. התאוששתי מהפציעה שלי, אני מוכן למשחק הקרוב ונרגש לקראת המשחק הקרוב".

על מעמדו הוסיף כספי: "דיברתי עם אלווין ג'נטרי קצת עם התפקיד שלי ועל המהלכים שאנחנו הולכים להריץ, וממה שהבנתי זה אמור להיות דומה מאוד לסגנון ששיחקנו בעונה שעברה תחת ג'ורג' קארל בסקרמנטו. מבחינה אישית זה עשה לי בזמנו רק טוב, אז אני מקווה שזה יהיה דומה גם הפעם".

קאזינס הוסיף: "אני ואנתוני דייויס חברים קרובים, שיחקנו באותו קולג' למרות שזה לא היה באותן שנים. רציתי לשחק איתו הרבה זמן. ניו אורלינס היא כמעט בית בשבילי, כי גדלתי לא רחוק מפה".

כמו כן, קאזינס סיפר על הביקור שלו בישראל: "החוויה בישראל היתה מדהימה, זה בהחלט אחד הטיולים הכי טובים שהיו לי בחיים. אני מקווה שנוכל לעשות את זה שוב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בניו אורלינס ובסקרמנטו המשיכו לנתח את הטרייד הגדול ולמרות שכספי היה השחקן הפחות משמעותי בעסקה, גם הוא קיבל התייחסות. ב"סקרמנטו בי" כתבו הבוקר ש"הפליקנס הביעו עניין בכספי כבר לפני כמה שבועות, כך שמאוד יכול להיות שהוא היה מגיע לניו אורלינס גם אם קאזינס לא היה מעורב בכל זה". גם ג'סטין ורייר, שמסקר את ניו אורלינס עבור ESPN, כתב ש"כספי קלע בעונה שעברה 41 אחוז מהשלוש בסגנון המשחק המהיר של ג'ורג' קארל. לא אהיה מופתע אם הוא יהפוך לפייבוריט של ג'נטרי מהר מאוד".

"כולם במועדון מאושרים מההצטרפות של דמרכוס ועומרי", אמר הבעלים קית' בנסון. "אנחנו רק כמה משחקים מחוץ לפלייאוף ואני רוצה להביא אליפות NBA לעיר הזאת. הטרייד הזה שם אותנו בפוזיציה הרבה יותר טובה, בה אנחנו יכולים לעשות קפיצת מדרגה. אני מקווה שהאוהדים שלנו יקבלו את דמרכוס ועומרי לעיר בזרועות פתוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully