וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס לייקרס: מג'יק ג'ונסון ישמש כנשיא לענייני כדורסל

דרמה גדולה בקבוצה מעיר המלאכים. קופצ'ק וג'ים באס פוטרו, הסמל שאמור היה לשמש כיועץ קיבל סמכויות נרחבות: "חלום שמתגשם". דיווח: הסוכן של קובי בריאנט עשוי לשמש כג'נרל מנג'ר החדש

שחקן העבר של לוס אנג'לס לייקרס מג'יק ג'ונסון. AP
צעד דרמטי. מג'יק ג'ונסון/AP

לפני כשלושה שבועות הודיעה לוס אנג'לס לייקרס כי מג'יק ג'ונסון שב למועדון וישמש כיועץ להנהלה. סמכויותיו של אחד הסמלים הגדולים בתולדות המועדון לא היו ברורות, אך הערב (שלישי), בתום דרמה גדולה, הפך מג'יק לאיש החזק במועדון כשמונה לנשיא לענייני כדורסל.

בהודעה לעיתונות שהוציאו הלייקרס נכתב כי הג'נרל מנג'ר מיץ' קופצ'ק וסגן הנשיא לענייני כדורסל ג'ים באס, שהיו שתיים מדמויות המפתח במועדון, פוטרו מתפקידם. אל הנעליים הללו ייכנס אחד השחקנים האהובים בתולדות הליגה.

"זה חלום שמתגשם עבורי לשמש כנשיא לענייני כדורסל ולעבוד עם ג'יני באס ומשפחת באס", אמר רכז העבר האגדי. "אני חלק ממשפחת הלייקרס מאז 1979 ומלא תשוקה לגבי המועדון הזה. אעשה הכל כדי לבנות תרבות מנצחת על הפרקט ומחוצה לו. יש לנו מאמן מצוין עם לוק וולטון ושחקנים צעירים טובים. נעבוד ללא הפסק כדי להחזיר את האליפות ללוס אנג'לס לייקרס".

ג'יני באס הוסיפה: "ביצעתי מספר פעולות שאני מקווה שיחזירו את הלייקרס לגבהים שדוקטור ג'רי באס דרש. נחפש ג'נרל מנג'ר חדש וביחד איתו ועם מג'יק ולוק, נבנה את הבסיס להצלחה של הלייקרס בדור הבא". בארצות הברית מדווחים שהמועמד המוביל להיכנס לנעליו של קופצ'ק הוא רוב פלינקה, סוכנו של קובי בריאנט לשעבר וג'יימס הארדן בהווה, בצל הדיבורים על כך שמג'יק מעוניין להשיב למועדון את הבלאק ממבה.

מג'יק (57) שיחק בלייקרס בין 1979 ו-1991 (ולאחר מכן גם ב-1996), זכה בחמש אליפויות, שלושה תארי MVP של הגמר ושלושה תארי MVP של העונה הסדירה. לאחר שתלה את הנעליים היה מעורב בשלל פרויקטים פילנתרופיים ועסקים, ובין היתר היה חלק מקבוצת המשקיעים שרכשה את קבוצת הבייסבול לוס אנג'לס דודג'רס.

עוד בנושא:

תרופת הקסם: בחזרה להופעה של מג'יק ג'ונסון באולסטאר 1992

קובי בריאנט לצד סוכנו, רוב פלינקה. GettyImages
היורש של קופצ'ק? פלינקה, לצד קובי בריאנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully