וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד ופ.ס.ז' מבשלות טרייד בין בנזמה לקבאני

בתקשורת הספרדית טוענים שפלורנטינו פרס נשיא הבלאנקוס נפגש עם נאסר אל חליפי והציע לו את החלוץ הצרפתי בתמורה לאורוגוואי הלוהט שכבש העונה 27 שערי ליגה ועוד שבעה שערים בצ'מפיונס

one

האם קארים בנזמה יעזוב את ריאל מדריד בתום העונה? על פי דיווחים בתקשורת הספרדית, פלורנטינו פרס נשיא הבלאנקוס נפגש עם נאסר אל חאליפי הבעלים של פריס סן ז'רמן ודן עמו על האפשרות לבצע טרייד שבמסגרתו בנזמה יחזור לצרפת ויעבור לאלופה כשבתמורה אדינסון קבאני יעשה את הדרך ההפוכה.

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה חוגג. רויטרס
יחזור לצרפת? בנזמה/רויטרס

בדיווח הספרדי נטען שהיחסים של בנזמה עם אוהדי ריאל מדריד הפכו להיות מתוחים מאוד, כאשר הקהל של הבלאנקוס איבד את הסבלנות לשחקן שלא מגלה יציבות העונה. קבאני נמצא כבר תקופה ארוכה על הכוונת של ריאל מדריד, שתשמח לקבל אותו בעונה הבאה בטח לאור היכולת אותה הוא מציג השנה. החלוץ האורוגוואי המצוין נהנה מהעזיבה של זלאטן בקיץ והעונה כבש 25 שערים ב-23 הופעות בליגה. גם בליגת האלופות קבאני מככב וכבש שבעה שערים בשבע הופעות, כולל השער הרביעי ב-0:4 המדהים על ברצלונה בשמינית הגמר. בנזמה לעומת זאת נמצא בירידה עם חמישה שערי ליגה בלבד והוא הוחלף בעשרה מתוך 13 משחקי הליגה בהם פתח במדי הבלאנקוס העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully