וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: אילת תעמיק את הרצף השלילי של ירושלים?

21.2.2017 / 16:59

אחרי ההפסדים למכבי ת"א ומכבי חיפה, וללא ג'רום דייסון וככל הנראה בר טימור, יוצאת הקבוצה של סימונה פיאניג'ני למשחק חוץ נגד הקבוצה החמה בליגה (19:00, ספורט 5) שמחזיקה ברצף של חמישה ניצחונות

one

כל 12 קבוצות ליגת העל יחזיקו באותו מספר של משחקים לקצת פחות מ-24 שעות, עד שמחר (רביעי) יעלו על הפרקט בהיכל בגין באילת הפועל אילת והפועל ירושלים למשחק שמוקדם מהמחזור ה-21 בליגת העל (19:00, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: ארז גוריון, כפיר מועלם וניר מאירסון). המשחק הוקדם בשל העובדה שהיה אמור להתקיים בין משחק 2 ל-3 בסדרת רבע גמר היורוקאפ בין הפועל ירושלים לגראן קנאריה. בסיבוב הראשון הפתיעה הפועל אילת את ירושלים בארנה 81:92.

שחקן הפועל אילת רפי מנקו. מגד גוזני
פוגש את האקסית. רפי מנקו/מגד גוזני

הפועל אילת מגיעה להתמודדות באמצע ריצה מצוינת של חמישה ניצחונות רצופים שהעלו אותה עד המקום השלישי בטבלה, עד למשחק ההשלמה הערב בין מכבי תל אביב לבני הרצליה, ובידיעה שניצחון על ירושלים יבטיח לה ככל הנראה את המקום השישי בתום הסיבוב השני, מה שייתן לה משחק ביתי נוסף בסיבוב השלישי. הקבוצה חזרה מפגרת הגביע בצורה מצוינת עם ניצחון משכנע על הפועל חולון, כשאפיק ניסים, שנמצא בקו עלייה בשבועות האחרונים, מצטיין עם 18 נקודות, לצד לנדון מילבורן, השחקן הטוב ביותר של אילת העונה. מי שצפוי לחזור לסגל הוא הפורוורד וויל דניאלס, שסבל מוירוס ביום המשחק נגד חולון, ובשעת המשחק נלקח לבית החולים בעיר לטיפול.

הפועל ירושלים מגיעה להתמודדות באילת במהלך ירידה תלולה בכושר. הקבוצה של סימונה פיאניג'ני מגיעה למשחק אחרי הפסד בגמר גביע המדינה למכבי תל אביב, הפסד ליגה שלשום למכבי חיפה, והרגשה שהתקופה הרעה מגיעה בדיוק בזמן הלא נכון של העונה. אם רצף ההפסדים לא מספיק, אז במהלך המשחק נגד חיפה נפצע בר טימור בכתפו, אותה כתף בה סחב פציעה שהצריכה ממנו מנוחה בת מספר שבועות, ובקבוצה ערכו לו בדיקת MRI, אך עדיין לא ניתנה אבחנה. בכל מקרה טימור לא צפוי לשחק באילת. הגארד ג'רום דייסון, שסוחב פציעה ברגלו, שוב לא נרשם לסגל, ואם טימור לא יתלבש יכלול הסגל של פיאניג'ני רק שני גארדים בכירים - קרטיס ג'רלס ויותם הלפרין, לצד אור רון שלא זוכה לדקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully