וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי קרלסן מאשרים: "עשוי לעזוב את מכבי חיפה לפני סיום העונה"

21.2.2017 / 14:16

המנהל המקצועי צפוי לעזוב מוקדם מהצפוי, אולי כבר העונה. קרלסן מבין שהשפעתו על בניית הסגל תהיה בעייתית, ומוכן לעזוב כעת אם יוצע לו פיצוי, אך ההחלטה הסופית לגבי המועד תתקבל בפגישה עם שחר

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

במכבי חיפה צפויים להיפרד מטור כריסטיאן קרלסן, כפי שפורסם הבוקר בוואלה! ספורט, אך ההודעה הרשמית תצא רק לאחר הפגישה שלו הנורבגי עם נשיא המועדון יעקב שחר. בסביבתו של המנהל הספורטיבי אמרו הבוקר כי "אם לאחר הפגישה יוכרז כי קרלסן עוזב את מכבי חיפה, ייתכן שזה יקרה עוד לפני סיום העונה. התפקיד המרכזי שלו הוא להביא שחקנים ועד הקיץ לא יהיו שינויים נוספים בסגל".

קרלסן קרא ביממה האחרונה כי גיא לוזון שוחח עם נציגי דור אלו לגבי אפשרות לצרפו בעונה הבאה. לוזון, מתברר, מכוון גם לשחקנים אחרים כשאחד מהם הוא חנן ממן, שחקנה של הפועל חיפה. בחיפה, יש לציין, החליטו כי החלטות לגבי שחקנים יתקבלו רק לקראת סוף החודש הבא. "הפגישה עם שחר עדיין לא התקיימה. במהלכה, ורק במהלכה, יתברר סופית מתי קרלסן יעזוב. כמובן שאם יעזוב העונה, חיפה תצטרך לפצות אותו", אמר אותו מקורב.

תזכורת: במהלך היממה האחרונה פרסמנו כי קרלסן צפוי לעזוב כבר בשבועות הקרובים, זאת לאחר שנקבעה לו שיחה עם יעקב שחר. השיחה אמורה להתקיים תוך עשרה ימים, משום שקרלסן אמור לטוס, כך על פי גורמים במועדון, לחו"ל בימים הקרובים. בניגוד לתקופת רוני לוי, אז המאמן עזב את הקבוצה בעקבות מחלוקות לגבי בניית הסגל, במקרה הזה הסיבות הן אחרות לגמרי: קרלסן מבין כי ההשפעה שלו לגבי בניית הסגל עשויה להיות נמוכה יותר וגם העובדה שהחוזה שלו מסתיים בתום העונה, ולא בטווח הארוך, משפיעה על ההחלטה.

הקבוצה תשוב להתאמן היום בצהריים לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד, ממנו ייעדר עומר דמארי הפצוע. אניס אלושי מתאמן כרגיל, עמית זנטי מגביר את קצב האימונים ומארק ואליינטה עדיין לא התאושש. אלירן עטר אמר לאתר הרשמי של המועדון: "הגיע הזמן שנחזור לנצח בבית, אחרי הניצחון בכפר סבא חשוב להמשיך. חשוב שהקהל יתמוך בנו מול אשדוד, אנחנו נבוא ונעשה הכל לנצח".

טור כריסטיאן קרלסן המנהל המקצועי של מכבי חיפה. ברני ארדוב
רומן קצר. קרלסן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully