וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הפאי: ויין שואו התבקש להתפטר סאטון והודיע שיעזוב

השוער השמנמנן, שעל פי החשד קיבל אלפי ליש"ט כדי לאכול פאי לעיני המצלמות מול ארסנל, יעזוב מרצונו את הקבוצה שהפסידה 2:0 בגביע. מאמנו זעם, אך הוא הכחיש: "לא אכלתי כל היום"

שוער סאטון יונייטד ויין שואו אוכל פאי. טוויטר, צילום מסך
התמונה הזו עלתה לו ביוקר. ויין שואו/צילום מסך, טוויטר

התפתחות נוספת בפרשת ויין שואו, השוער השמנמן של סאטון. כזכור, השוער השמנמן והחייכן זכה בימים האחרונים להכרה עולמית בזכות חזותו יוצאת הדופן, ואמש הוא סיפק עוד שואו, תרתי משמע, כשנצפה בולס פאי על הספסל. הסיפור הזה היה משעשע בתחילה, עד שהתברר ששואו יצר קשר עם סוכנות הימורים לפני המשחק והודיע כי בכוונתו לאכול על הספסל במהלך המשחק, והכל כדי לשלשל לכיסו סכום נאה. ואכן, בזמן המשחק צץ ליין הימורים על האפשרות ששואו יבלוס על הספסל. שואו הכחיש את המקרה ואמר: "מישהו אמר לי בחדר ההלבשה לפני המשחק שפתחו הימור כזה. אמרתי, "למה לא? גם ככה לא אכלתי כל היום. אז אולי אתן לזה צ'אנס", אמר. שואו סיפר ש"במחצית, במקום להישאר לתדרוך של המאמן, הלכתי למטבח והכנתי לי סנדוויץ'. זה היה סנדוויץ' בשר ותפוחי אדמה. טעים מאוד".

אולם, היום שואו התבקש על ידי הנהלת הקבוצה לעזוב את המועדון והוא נענה בחיוב. מאמנו פול דוזוול היה היחיד שלא צחק כשראה את שואו בולס על הספסל. בסיום הוא אמר ש"אני חושב שוויין הפך לסופרסטאר עולמי על חשבוננו. הוא עשה את זה כדי לקבל תשומת לב תקשורתית ואין מה לומר, זה הצליח לו. אני לא מופתע מזה שהוא עשה את זה, אבל זה מפריע לי כי אנחנו אלה שיוצאים לא טוב מזה".

עוד בנושא:
גביע אנגלי: ארסנל ניפצה לסאטון הקטנטנה את החלום עם 0:2
לאכול, להתפלל, לאהוב: סיפור הסינדרלה המדהים של סאטון יונייטד

ארסן ונגר על הספסל של ארסנל במהלך המשחק מול סאטון סיטי. AP
"ככל שחדר ההלבשה יותר צפוף, כך השחקנים יותר מאוחדים". ונגר אמש/AP

גם ארסן ונגר נראה מבודח מכל הסיטואציה. בימים האחרונים מעמדו של ונגר וסוגיית המשך דרכו בקבוצה שוב נידונה בכל כלי תקשורת אפשרי, אבל אמש הוא קיבל הפוגה קומית קלה. "בחיים לא הייתי הולך לאמן קבוצה כזאת, למרות שבתחילת דרכי אימנתי קבוצה עוד יותר קטנה, ככה שזה הזכיר לי את הילדות", אמר המאמן. "אהבתי במיוחד את חדרי ההלבשה, שהיו פשוט פנטסטיים. לא היה מקום לנשום בפנים, לא היה מקום לזוז, אבל עכשיו הסתבר לי שככל שהשחקנים קרובים יותר פיזית לפני היציאה לדשא, ככה הקבוצה יותר מאוחדת כשהמשחק מתחיל".

ונגר התרשם לטובה מהכושר הגופני של שחקני סאטון, ואמר ש"הייתי מופתע מהמהירות שבה הם שיחקו. הם לא הפסיקו לשחק עד השנייה האחרונה, וזאת בשורה מרעננת לדעת שקבוצות כאלה, שלפני 20 שנה היו נופלות מהרגליים בדקה העשירית, צמצמו את הפערים. אני חושב שמבחינת כושר וקצב משחק הם היו יכולים לשחק בפרמיירליג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ויין שואו, סאטון סיטי, אוכל על הספסל. רויטרס
"הפך לכוכב עולמי על חשבוננו". שואו והפאי/רויטרס

שוער סאטון סיטי ויין שואו. רויטרס
סגר על הדיל מבעוד מועד? שואו אמש/רויטרס
שוער סאטון סיטי ויין שואו. רויטרס
שוער סאטון סיטי ויין שואו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully