וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על מנחם קורצקי: "הוא הכין אותנו רק מבחינה הגנתית"

בהפועל תל אביב הודו אחרי ההפסד: "אחרי שבית"ר נשארה ב-10 שחקנים לא ידענו מה לעשות". בקבוצה מודאגים מהסגל: "אין אפילו זר אחד נורמלי". דודו ביטון: "זה לא המשחק הכי חשוב העונה"

ברני ארדוב

1. "אסור להתפרק בגלל ההפסד הזה"

אי אפשר היה לפספס את העצבים בהפועל תל אביב אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים אמש (2:1) במושבה. אין אחד שלא עזב את המגרש בכעס ומעל כולם היה אריאל הרוש, שהציג יכולת מצוינת, הציל את האדומים מכמה ספיגות, ועזב את האצטדיון כשהוא נסער. למרות זאת, השוער שענד אתמול את סרט הקפטן, הוביל ביחד עם אביחי ידין הפצוע והמאמן מנחם קורצקי, שיחה סגורה בחדר ההלבשה. השלושה ביקשו מכולם לשכוח את המשחק אמש: "אסור לנו להתפרק בגלל ההפסד הזה. המבחן מתחיל עכשיו, ממחר לא חושבים על המשחק הזה יותר".

שוער הפועל תל אביב אריאל הרוש. ברני ארדוב
תסכול גדול. הרוש/ברני ארדוב

2. ההרחקה שינתה את המומנטום

האכזבה הגדולה של השחקנים הייתה בעיקר בגלל התצוגה של הקהל האדום אתמול. "רצינו להחזיר לאוהדים", אמר אחד השחקנים הבוקר. "הם מחזיקים את המועדון הזה. אף אחד לא מבין איך אחרי ההרחקה של קלטינס הכול השתנה. אלו דברים שלא יכולים לקרות לנו יותר". גם המאמן קורצקי הודה בסיום שהוא הרגיש שאחרי השוויון של בית"ר משהו קורה. "ראיתי את הפנים של השחקנים במחצית והבנתי שהביטחון שלהם נפגע", אמר המאמן בסיום המשחק, "עודדתי אותם ואמרתי להם שהכול בידיים שלנו, אבל זה לא עזר". החלוץ דודו ביטון אמר: "אין לי הסבר באמת. דווקא אחרי ההרחקה משהו בשפת גוף שלנו שידר אחרת, חבל כי המשחק הזה היה בידיים שלנו".

מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי. ברני ארדוב
הפועל תל אביב שלו לא יודעת ליזום. קורצקי/ברני ארדוב

3. ביקורת על קורצקי, געגועים לידין

בהפועל תל אביב לא יודו בזה בפה מלא, אבל קיימת דאגה אמיתית מהחולשה של הסגל. "אין שחקן אחד שהגיע בינואר ובאמת שדרג אותנו", הודה אחד השחקנים. "רייכרט ואבו זייד עשו אתמול משחק מצוין, אבל בלי אביחי ידין בקישור זו קבוצה אחרת. קשה לנצח את בית"ר גם כשהיא ב-10 שחקנים, אם אין לנו זר אחד נורמלי בקבוצה". גם המאמן קורצקי ספג לא מעט ביקורת על ניהול המשחק ובעיקר על החילופים המאוחרים במשחק: "מנחם הכין אותנו טוב בצד הגנתי ובחלק של איך לנצל טעויות של בית"ר, אבל אחרי ההרחקה, כשאנחנו הפכנו להיות פייבוריטים, לא ידענו כל כך מה לעשות".

שחקני הפועל תל אביב אזקיאל אנדואסל, ג'ון צ'יבויקה. ברני ארדוב
לא שיפרו את הקבוצה. אנדואסל וצ'יבויקה/ברני ארדוב

4. מי ייצר מצבים?

בהפועל תל אביב מודאגים מאוד מהחלק הקדמי. אם ה-0:2 על מ.ס אשדוד הפיח תקווה ותחושה שמשהו השתחרר בחלק הקדמי, אתמול האדומים חזרו לקרקע ובקושי הגיעו למצבים. אחד מהחלוצים הרבים של הקבוצה, דודו ביטון, חזר אתמול למגרשים אחרי פציעה ארוכה וסיפר: "הייתה לי בעיה עם החוזה במהלך ינואר, לא ידענו כל כך איך להתייחס להליך הפירוק, אבל בסופו של דבר נשארתי ואני שמח על זה. אני מאוד מקווה שאתן את התרומה שלי ואעזור למועדון הזה להישאר בליגה כי הוא חשוב לכדורגל שלנו".

"בית"ר לא רמה מעלינו", הוסיף ביטון, "הם קבוצה מאוד מוכשרת שגרמה לנו לשלם על הטעויות שעשינו, והם הענישו כי יש להם שחקנים איכותיים בחלק הקדמי. אבל אף אחד לא ראה שהם היו רמה מעלינו. אנחנו יותר הפסדנו מאשר הם ניצחו. זה לא היה המשחק הכי חשוב שלנו העונה, החשובים ביותר מגיעים עכשיו - משחקים על הקיום שלנו. כל מי שהגיע לקבוצה הזאת יודע באיזה מצב אנחנו נמצאים ומה החשיבות של כל משחק".

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בקושי רואים את הקבוצה שלהם מגיעה למצבים. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

5. הפועל תל אביב לדין

הקבוצה תעמוד לדין אחרי שאתמול נזרקו מהיציע קרטיבים ומצתים לכיוונו של בלם בית"ר ירושלים, חסוס רואדה, שבחר לחגוג את שער השוויון שלו דווקא מתחת ליציע האדום. למרות זאת, במועדון מרוצים מהשקט היחסי סביב המשחק. למעט התגרה שהחלה מעט לפני המשחק שבה נעצרו מיד 25 אוהדי בית"ר ירושלים ושלושה אוהדי הפועל תל אביב, לא נרשמה תקרית מיוחדת אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully