וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבלגיה מדווחים: טוטנהאם מעוניינת בקני סייף, גם ברוז' בעקבותיו

הקשר הישראלי צד את עיניהם של בכירים במועדון הפאר האנגלי במהלך המפגש ביניהן בליגה האירופית, וגם קבוצות פרמיירליג נוספות התרשמו ממנו. במקביל: הקבוצה של רפאלוב מנסה להחתימו

קני סייף שחקן גנט (מימין) מול הארי קיין שחקן טוטנהאם. GettyImages
ישתפו פעולה? סייף וקיין/GettyImages

קני סייף ממשיך לגלות יכולת טובה בגנט, והשדרוג במעמדו ניכר לא חומק מעיניהן של כמה קבוצות גדולות יותר. בבלגיה מדווחים הבוקר (שלישי) שטוטנהאם מביעה עניין בקשר הישראלי בן ה-23 אחרי שהרשים סקאוטים מטעמם בכמה משחקים העונה, כולל המשחק ה-0:1 של גנט על התרנגולים לפני חמישה ימים במסגרת שלב 32 הגדולות בליגה האירופית. גנט תפגוש את טוטנהאם פעם נוספת בעוד יומיים בוויט הארט ליין, כך שלסייף תינתן עוד הזדמנות להרשים את התרנגולים.

כמו כן, מדווח שמספר קבוצות נוספות מהפרמיירליג מביעות עניין בסייף וכן בשני שחקנים נוספים של גנט. בימים האחרונים השמועות סביב סייף הולכות ומתגברות, ואף דווח שקלאב ברוז' מנסה להחתימו ומעוניינת בו לקראת הקיץ הקרוב. בברוז' משחק ישראלי נוסף, ליאור רפאלוב וכזכור גם טל בן חיים החלוץ היה במשא ומתן מתקדם עם המועדון, עד שהמגעים נפסקו והוא חזר למכבי תל אביב.

סייף בן ה-23 הצטרף לגנט לקראת עונת 2014/15, ומאז התקדם שלב אחרי שלב בדרך להפוך לשחקן הרכב קבוע. העונה הוא הספיק לכבוש ארבעה שערי ליגה ושער אחד בליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully