וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "לא הגיע לנו לנצח", הרוש: "נתנו לבית"ר את המשחק"

מאמן הפועל תל אביב סיכם את ההפסד לבית"ר ירושלים: "לא היינו מספיק טובים. הם השתלטו על המשחק דווקא אחרי שהורחק להם שחקן". הרוש הוסיף: "כולם כבר הורידו אותנו ליגה, אז הלחץ ירד"

ברני ארדוב

גם יתרון של שחקן לא עזר להפועל תל אביב לנצח את בית"ר ירושלים. הערב (שני) האדומים הובילו 0:1 על היריבה הגדולה מהבירה והתעודדו עוד יותר כשדוד קלטינס ראה כרטיס צהוב שני עוד במחצית הראשונה, אך למרות זאת הם לא הצליחו לשמור על היתרון וראו את בית"ר ירושלים הופכת את התוצאה בדרך לניצחון 1:2.

"לא הגיע לנו לנצח", אמר מנחם קורצקי. "לא היינו מספיק טובים, דווקא אחרי שהרחיקו לבית"ר ירושלים שחקן. היא השתלטה על המשחק וזה מאכזב ומצער. אסור לנו להיכנס לדיכאון, אנחנו חייבים להתאושש על אף שמדובר במכה לא קטנה. בניצחונות היינו יחד, וכך נהיה גם בהפסדים. המטרה שלנו היא להישאר בליגה, ואני מצטער בשביל האוהדים. אם שופטים לפי היכולת, מגיע לנו להישאר בליגה".

עוד בנושא

בית"ר ירושלים הפכה פיגור לניצחון 1:2 על הפועל תל אביב

מאמן בית"ר ירושלים מנחם קורצקי. ברני ארדוב
כמעט. קורצקי/ברני ארדוב

אריאל הרוש המאוכזב הוסיף: "יצאנו פראיירים. נתנו לבית"ר ירושלים את המשחק, הם רק לקחו אותו. הגענו להזדמנויות, זה מה שיש כרגע. אין לנו זמן להוריד את הראש, יש לנו משחק חשוב מול הפועל רעננה. זהו, חשוב שנמשיך הלאה. כולם כבר הורידו אותנו ליגה, אז הלחץ ירד. אנחנו צריכים להימדד בלחץ הזה, כשיש לחץ כזה אפשר להיות טובים יותר. יש פה שחקנים צעירים יותר שזה מפריע להם, אבל התפקיד של המנוסים זה לעזור להם. כל נקודה עד סוף העונה עשויה להיות קריטית. בית"ר קבוצה מצוינת, מה שהיה חשוב עבורנו היה לא להפסיד. אחרי ההרחקה הפכנו לרכים יותר, וחבל. אני בכושר מצוין, מה שמאמן הנבחרת יחליט מקובל עליי. אם אלישע לוי יקרא לי אז אני אצטרך לגמול לו על הדשא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully