וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "יש לקבוצה שלי אופי, אפשר לצאת איתה למלחמה"

20.2.2017 / 23:10

מאמן בית"ר ירושלים חגג את ה-1:2 מול הפועל תל אביב: "הגישה של השחקנים במחצית הרגיעה אותי", שכטר: "מימר נתן לנו את הדחיפה שלו". 28 אוהדים נלקחו לתחנת משטרה לפני שריקת הפתיחה

ברני ארדוב

בווידאו: כ-200 אוהדי בית"ר שלא נכנסו לאצטדיון המושבה חוגגים את הניצחון המתוק

עוד לפני הניצחון של בית"ר ירושלים 1:2 מול הפועל תל אביב הערב (שני), 28 מאוהדי הקבוצות נלקחו לתחנת משטרה. עשרות מאוהדי הקבוצות נפגשו בסמוך למושבה כשבשל התערבות המשטרה נמנעה תגרה המונית. על פי הודעת המשטרה, 25 מאוהדי בית"ר ירושלים נעצרו ושלושה מאוהדי הפועל תל אביב.

יו"ר שדולת הספורט, ח"כ יואל רזבוזוב, הגיב למקרה: "ההתנהגות האלימה של "האוהדים" מוכיחה מעבר לכל ספק שמקומם של החוליגנים הוא בתחנות המשטרה ולא במגרשי הספורט. כשהעברתי את החוק המחמיר את הענישה על עבירות תקיפה באירועי ספורט, בדרך אליהם ובדרך מהם – מניעת מקרים כאלה, עמדה לנגד עיניי. לא ייתכן שבמשחק "גדול" ו"נפיץ" ובו אבטחה כבדה, כפי שצפוי להתקיים, האלימות והעבריינות לא תימנע. החוק מאפשר ענישה כבדה כנגד מתפרעים שכאלה, לכן אני מצפה ממשטרת ישראל וממערכת המשפט להחמיר עם כל מי שיימצא אשם באלימות הזו. עליכם למנוע ממקרים כאלה לחזור על עצמם. רק בעזרת ענישה חמורה יותר, נוכל להחזיר את הספורט לאוהדים ואת חווית הספורט למגרשים בישראל".

שחקני בית"ר חוגגים בסיום/ברני ארדוב

שרון מימר אמר בסיום: "היום הוכחנו שמלבד כדורגל, יש לקבוצה שלי אופי טוב ואפשר לצאת איתם לכל מלחמה לקראת ההמשך. אני רגוע, כי יש לי גברים בקבוצה. הרגשתי את השחקנים במחצית, הם לא נפלו לרגע וזה לא פחות חשוב מכדורגל. הגישה שלהם הרגיעה אותי במחצית. מהרגע שקיבלתי את המינוי, המטרה שלי היא להוכיח את עצמי מול אלי טביב והקבוצה. אני עובד קשה ורוצה להצליח. אני אדם שלוקח דברים במידה הנכונה, אני כאן ונהנה מהרגע".

"הקבוצה הייתה מאומנת", הוסיף מאמן בית"ר ירושלים: "לא שיניתי הרבה דברים. הבאתי את האני מאמין שלי, יש אנרגיות טובות אבל המטרה היא להמשיך. יש לנו הרבה דברים להשיג".

איתי שכטר, שהכריע את המפגש במושבה, סיפר בסיום: "שער חשוב, ניצחון חשוב ואני שמח כי הראנו הרבה אופי. אני רוצה להקדיש את השער לאשתי, שלא הרגישה טוב אתמול ואושפזה בבית החולים. לקח לי קצת זמן להתניע, אבל אני מרגיש טוב ושמח שאני עוזר לחברים שלי. עשינו ניצחון שמקרב אותנו לפלייאוף העליון, אנחנו צריכים לעשות תוצאה טובה מול בני סכנין כדי להמשיך את הדרך שלנו".

"אני לא אוהב לעשות השוואות בין מאמנים. רן בן שמעון עשה את העבודה שלו והוא מאמן מצוין, שרון הגיע ונתן לנו את הדחיפה שלו. אני שמח בשבילו ובשביל המועדון, בשביל אלי טביב שצופה בנו מארצות הברית. ננוח כמה ימים, יש לי גם יום הולדת ונתכונן לבני סכנין".

עדכון ראשון: 19:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully