וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "שחקני מונאקו רוצחים". אוטמנדי: "נצטרך לשים עין על פלקאו"

דריכות במנצ'סטר סיטי לקראת שמינית גמר האלופות מול מונאקו (שלישי, 21:45, ספורט5), המאמן: "המגנים שלה משחקים כמו שחקני כנף, שחקני הכנף משחקים כמו קשרים התקפיים ושני החלוצים הם כמו לוחמים ברחבה". באייר לברקוזן תארח את אתלטיקו מדריד

מנג'ר מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. GettyImages
מחמיא ליריבה. גווארדיולה/GettyImages

שני משחקים נוספים במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות ייערכו מחר (שלישי, 21:45); מנצ'סטר סיטי תארח את מונאקו ואילו באייר לברקוזן את אתלטיקו מדריד.

seperator

מנצ'סטר סיטי - מונאקו (21:45, ספורט5)

הסיטיזנס מעולם לא הפסידו ליריבה צרפתית במשחק רשמי וינסו לשמור על המאזן המושלם גם מול הקבוצה מהריביירה, במפגש התחרותי הראשון בין השתיים אי פעם. שתי הקבוצות יגיעו למפגש במומנטום נהדר; מנצ'סטר סיטי ניצחה בארבעה מתוך חמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות בעוד שמונאקו ניצחה בעשרה מתוך 12 משחקיה האחרונים בכל המסגרות. פפ גווארדיולה צפוי לפתוח עם קון אגוארו, זאת לנוכח פציעתו של החלוץ הפותח גבריאל ז'סוס, אשר שבר את רגלו.

"בתור צופה, מאוד נחמד לצפות במונאקו", אמר גווארדיולה. "מאוד התרשמתי מהאיכות ומהיכולת שלה. שחקניה פיזיים מאוד וחזקים. המגנים שלה משחקים כמו שחקני כנף, שחקני הכנף משחקים כמו קשרים התקפיים ושני החלוצים הם כמו לוחמים ברחבה. בקיצור, שחקני מונאקו הם ממש רוצחים".

"הם משחקים כדורגל נהדר", הוסיף ניקולאס אוטמנדי. "הם מטפלים בכדור בצורה נאה והם יודעים להוציא פעולות פשוטות לפועל. רדאמל פלקאו שחקן על. הוא מאוד כישרוני בתוך הרחבה ונצטרך לשים עליו עין".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. GettyImages
לעוף בשמינית? לא במשמרת שלו. סימאונה/GettyImages

באייר לברקוזן - אתלטיקו מדריד (21:45, ספורט 5+)

המשחק השני של הערב יפגיש את הגרמנים והספרדים, אשר נפגשו בשמינית גמר ליגת האלופות בעונת 2014/15, אז הקולצ'ונרוס יצאו כשידם על העליונה. למעשה, אתלטיקו מדריד הצליחה לעבור את שלב שמינית הגמר בכל פעם תחת דייגו סימאונה (2013/14, 2014/15, 2015/16) בעוד שלברקוזן מנגד, הפסידה בשמונה מתוך תשעת משחקיה האחרונים בשלבי הנוקאאוט של הצ'מפיונס (הניצחון האחרון - 0:1 על אתלטיקו מדריד בפברואר 2015).

המארחת תחסר את הקאן צ'לאנוילו שלא ישוב לשחק עוד העונה ואת יונתן טה, בעוד שאצל האורחת יחסרו אוגוסטו פרננדס, טיאגו, חואנפראן ויאן אובלאק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully