וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיארטנסון: "אני חושב שזו העונה הכי טובה שלי בקריירה עד עכשיו"

החלוץ הלוהט של מכבי תל אביב התראיין במולדתו איסלנד: "מרוצה מהעונה הנוכחית. כדורגל הוא עניין גדול מאוד כאן בישראל ואני מרגיש את זה כל הזמן. הראתי מספיק כדי להיות מוזמן לנבחרת"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
מפציץ ב-2017. קיארטנסון/ברני ארדוב

חבלי הלידה של וידאר קיארטנסון במכבי תל אביב היו קצת קשים, אבל בתקופה האחרונה החלוץ האיסלנדי לוהט במיוחד. בשבת כבש קיארטנסון את כל שלושת השערים ב-0:3 של הצהובים על עירוני קרית שמונה ועם שערי ניצחון בדרבי ומול באר שבע וצמד נגד מכבי חיפה בחוץ, כולל שוויון דרמטי בתוספת הזמן, נראה ש-2017 מאירה פניה לרכש היקר בתולדות הכדורגל הישראלי.

בראיון ל"פוטבולטי.נט", אתר ספורט במולדתו איסלנד, סיפר קיארטנסון, שנרכש בקיץ ממאלמה השבדית תמורת כ-3.5 מיליון יורו: "אני מאוד מרוצה מהעונה הנוכחית. אני חושב שזו העונה הכי טובה שלי בקריירה עד עכשיו".

החגיגה של קיארטנסון אחרי שערים בשבועות האחרונים הפכה לסימן ההיכר החדש שלו. האיסלנדי מחקה את השף הטורקי שהפך למפורסם בזכות התנועות שלו בזמן בישול האוכל ובעיקר, המלחת הבשר. "אני חושב שהוא ממש מצחיק", אמר קיארטנסון, שסיפר גם על החולצות המיוחדות שהוצאו למכירה בשל החגיגה שלו, ובהן מצוירת דמותו כשהוא מבצע את התנועה עם היד: "כדורגל הוא עניין גדול מאוד כאן בישראל ואני מרגיש את זה כל הזמן. הכינו חולצה עם התמונה שלי כדי לחגוג איתי. מאוד נהנים מהחגיגה הזו כאן".

נבחרת איסלנד הדהימה את העולם ביורו האחרון, עם העפלה לרבע הגמר. לקראת המשחק הקרוב במוקדמות המונדיאל, בחוץ מול קוסובו ב-24 במרץ, קיארטנסון חש כי הכושר הנוכחי שלו צריך לסדר לו את המקום בסגל: "אני חושב הרבה על הנבחרת. אני רק מנסה לעשות את המיטב שלי בכל משחק. לדעתי אני מציג יכולת טובה מאוד, בליגה חזקה וזה כל מה שאני יכול לעשות. אני עושה עבודה טובה בקבוצה ותמיד מקווה לקבל הזדמנויות בנבחרת. אני חושב שהראתי מספיק מהיכולת שלו".

עוד בנושא:

קרלסן ושחר ייפגשו בנוגע לעתידו. ממן מועמד
שישה שופטים ישובצו לכל משחקי הפלייאוף בליגת העל בכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully