וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "לאנשי ברצלונה אין מושג איך לנהוג בשחקנים שלהם"

מגן יובנטוס שבילה שמונה עונות בברצלונה, תקף את האקסית שלו: "לעזוב את ברצלונה ללא תמורה היה מהלך קלאסי עבורי. קברניטי המועדון היו מאוד לא הוגנים ולא כיבדו אותי"

one

ימים לא טובים עוברים על ברצלונה, שנמצאת באחת מנקודות השפל שלה העונה. התבוסה מול פריס סן ז'רמן בליגת האלופות והניצחון הממש לא מרשים מול לגאנס אתמול, הוציא לא מעט כביסה מלוכלכת מהמועדון. מי קצת יודע דבר או שניים על ברצלונה וההתנהלות שלה הוא דני אלבס. המגן הברזילאי ששיחק שמונה עונות במועדון עד שעבר ליובנטוס בקיץ, סיפק התייחס למצב במועדון וסיפק כמה ציטוטים מעניינים.

"לברצלונה אין מושג איך להתייחס לשחקנים שלה. אני אוהב להרגיש שאני רצוי, ואם מישהו לא רוצה אותי אז אני עוזב". כך אמר המגן בראיון והוסיף: "לעזוב את ברצלונה ללא תמורה היה מהלך קלאסי עבורי. במהלך שלוש העונות האחרונות שלי שם שמעתי על כך שאני עוזב, אבל מנהלי המועדון לא אמרו שום דבר בנושא".

עוד בנושא:

דאגה בברצלונה: ליאו מסי לא חגג את השער, הקהל שרק בוז, המאמן מתגונן

דני אלבס שחקן ברצלונה חוגג שער עם סרג'י סאמפר מוניר. GettyImages
הוציא קיטור על ברצלונה. אלבס/GettyImages

אלבס המשיך לתקוף את קברניטי ברצלונה: "הם היו מאוד לא הוגנים ולא כיבדו אותי. הם הציעו לי הארכת חוזה רק כשהם קיבלו את העונש מפיפ"א. זו הסיבה ששיחקתי את המשחק שלהם וחתם על הארכת חוזה עם סעיף שחרור. לאלו שמנהלים את ברצלונה היום אין מושג איך לנהוג בשחקנים שלהם".

על הבחירה ביובנטוס אמר אלבס: "רציתי לצאת מאיזור הנוחות שלי ולהתחרות ברמה הכי גבוהה במועדון מנצח משום שאני ווינר, כמו יובנטוס. זה מוסד שתמיד יש לו מה ללמד אותך, מועדון תחרותי מאוד ואני שמח פה".

אלבס דיבר על היחסים שלו עם כריסטיאנו רונאלדו והתייחס לדיווחים של התקשורת על כך שהתעמת עמו מספר פעמים: "כל העימותים שלי עם רונאלדו היו בעיני התקשורת. אם אנשים רק היו יודעים עד כמה אני מכבד את רונאלדו זה היה אחרת. כל מי שמדבר איתי עליו אומר לי כמה הוא מקצוען, אבל הוא היה היריב שלי, והייתי חייב להתחרות בו. כשאמרתי שהוא אנוכי, התכוונתי לכך שכדי לנצח אתה חייב להיות כוכב. התקשורת עיוותה את הדברים שלי, ורונאלדו האמין לכך. זו הסיבה שהוא לא בירך אותי בטקס כדור הזהב ב-2015. אני לא צריך לדבר על אף אחד כדי להיכנס לעיתון, אין לי אגו".

אלבס זכה שלוש פעמים בליגת האלופות עם ברצלונה, מפעל שבו יובנטוס לא זכתה מאז 1996. על האפשרות שקבוצתו תזכה במפעל, אמר: "יש לנו את הכלים להילחם על התואר הזה. צריך להתקדם צעד אחרי צעד. קודם נעבור את פורטו ואחרי זה נראה מה יבוא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד גולש מול דני אלבס ברצלונה. רויטרס
אין דם רע. רונאלדו בעוד אחד מהמאבקים עם דני אלבס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully