וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קרלסן ייפגש עם שחר בנוגע לעתידו. ממן יצטרף בקיץ?

20.2.2017 / 11:08

לוואלה! ספורט נודע כי הנורבגי, שלא צידד בפיטורי רנה מולנסטיין ומסיים את חוזהו בתום העונה, אמור להגיע לפגישה עם הבעלים במהלכה יתברר אם ומתי יעזוב. קשר הפועל חיפה צפוי לקבל הצעה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה, טור כריסטיאן קרלסן, ייפגש בימים הקרובים עם יעקב שחר כדי לדון בעתידו במועדון. גורמים במכבי חיפה סיפרו כי השניים כבר קבעו להיפגש בקרוב, זאת משום שהנורבגי לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה ולא ברור עד מתי יישאר במועדון. קרלסן עצמו לא צידד בפיטורי המאמן הקודם רנה מולנסטיין. העובדה שהגיע למועדון מאמן אחר (בדיעבד, יש לציין, קרלסן תמך במאמן ישראלי לאחר הפיטורים) עשויה לשנות את התכניות.

במועדון לא דוגלים במהפכה נוספת בקיץ, כך שייתכן שקרלסן, שלא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, יסיים את תפקידו בקרוב. קרלסן היה אחראי על המהפכה שבוצעה בינואר, במסגרתה הביא למכבי חיפה שלושה זרים – אניס אלושי, פיטים עזמי והולמאר אייולפסון. במועדון מקווים שכל השלושה יישארו, כך שבקיץ היא תחזק את הקבוצה במספר שחקנים ישראלים ותשחרר מספר מצומצם של שחקנים שלא מצאו את מקומם בסגל.

עוד בנושא:

אכזבה גדולה בבאר שבע: "נראינו לחוצים". בקבוצה הרגיעו את אוגו
לירוי צעירי: "המטרה המוצהרת שלנו היא המקום השלישי ואירופה"

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר, המנהל הספורטיבי טור כריסטיאן קרלסן. ברני ארדוב
ימשיכו ביחד? קרלסן ושחר/ברני ארדוב

אחד השחקנים הישראלים שנמצאים על הכוונת הוא חנן ממן. שחקנה של הפועל חיפה צפוי לקבל הצעה לקראת הקיץ, כשנראה שלא מעט קבוצות ישראליות פוזלות לכיוונו. "לקראת סוף מרץ נתחיל את ההתעסקות בעונה הבאה", אמרו במועדון. "ברור שלא תהיה מהפכה נוספת בסגל. המטרה היא להתבסס על הסגל הקיים ולחזק אותו בישראלים בכירים". כפי שפרסמנו, גם דור אלו חזק ברשימות של המועדון לקראת העונה הבאה.
בינתיים, במועדון מרוצים מהאווירה שגיא לוזון משרה על השחקנים שלו. באסיפות שקיים עם השחקנים, הסביר לוזון כי הוא לא מרוצה מהמרווחים העצומים שבין קו ההגנה להתקפה. לוזון קיים שיחות אישיות בימים האחרונים. במועדון מבינים שניצחון על מ.ס אשדוד במחזור הקרוב עשוי לשמור את הקבוצה חזק בתמונת הפלייאוף העליון. רוב האיצטדיון צפוי להיות מלא. הקבוצה לא תתאמן היום ותשוב מחר לכפר גלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully