וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני לוי על המעצר: "אין לי קשר למאיר שמיר, אבנר הררי בחור טוב"

יו"ר הפועל פתח תקוה לשעבר הכחיש בגלי צה"ל כל קשר להזמנת מטעני חבלה שהתפוצצו בסמוך למכוניתו של מאיר שמיר: "שקר וכזב, אני לא חייב לו סנט". על אבנר הררי: "חבר שלי, הוא עובד קשה, אני מזמין ממנו פעם בשבוע ירקות"

צילום: יותם רונן, עריכה: שמרית גולדשטיין

בווידאו: הארכת המעצר של אבנר הררי

משטרת תל אביב עצרה ביום שישי את יו"ר הפועל פתח תקוה לשעבר, דני לוי, בחשד למעורבות הזמנת מטעני החבלה שהתפוצצו בסמוך למכוניתו של איש העסקים מאיר שמיר. במשטרה חושדים כי לוי שכר את חוליית מניחי מטעני חבלה שבראשם עמד העבריין אבנר הררי. מאז דני לוי במעצר בית, ולדבריו, מחר אמור לסיים אותו.

הבוקר (שני) התראיין דני לוי לגלי צה"ל והכחיש את הטענות. "שמעתי על הסיפור כשזה קרה, כמו כל המדינה. יום שישי התקשרו אליי בסביבות השעה 14:00, הזמינו אותי לתשאול. שאלו אותי שאלות, ושלחו אותי הביתה. לא יכול להיכנס לענייני החקירה. כל חברה קבלנית, קטנה או גדולה, לוקחת הלוואות. גם אני פניתי לחברה 'מניף'. מאיר שמיר היה שם באחוזים קטנים. לא היה לי אותו שום קשר".

דני לוי חבר הנהלת הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
"אני לא אשכנזי שקיבל מיליארדים בלי ערבויות". לוי/קובי אליהו

על הטענה שהוא פנה לגורמים עבריינים על מנת לשכנע את מאיר שמיר לשחרר לו נכסים משועבדים, אמר לוי: "זה שקר וכזב. אני לא אשכנזי שקיבל מיליארדים בלי ערבויות. משנת 2012 אני לא יודע מ זה מאיר, לא יודע איפה הוא נמצא. זה פרויקט שהיה בשנת 2012. החוב הוחזר. יש לי כעס? מאיר שמיר עזר לי, כשהייתי צריך אותו. אבל אנחנו לא בקשר כבר שנים. למה אתם באים אליי? סכסוך? חס וחלילה. לא מבין את זה. אני לא חייב לו סנט.

"למה אני במעצר בית? כי הם רוצים למשוך את החקירה. המשטרה צריכה לעשות את העבודה שלה. התקשורת, נותנים להם עט, עושים את זה מכונת יריה. אתם כותבים שטויות. אתם יכולים לעשות לי נזק גדול.

"אבנר הררי זה חבר שלי. יש לי אלפי חברים. הייתי יושב ראש הפועל פתח תקוה, כולם רצו אותי. ביקשתי עזרה? אני לא צריך עזרה ממנו. אני מסודר, תודה לאל. הוא צריך לעזור לדנקנר, לפישמן, לבייב, לאלה שלוקחים מהציבור, לכל הטייקונים, זה כסף שגנבו. מה אתם רוצים ממני?

"אתה יודע לכמה אנשים המשטרה קראה לחקירות על המקרה של מאיר? בערך 20 איש. אבל דני לוי זה שם מותג. אנחנו לא מדברים כבר חמש שנים, כי כל אחד הלך לדרך אחרת. ברור שאני מגנה מה שעשו לו.

"אני מאמין שאבנר הררי ייצא מזה. הוא עובד קשה, יש לו חנות פירות וירקות. אני מזמין ממנו פעם בשבוע כדי לפרגן לבנאדם. אני חבר ואני אוהב אותו והוא אחלה בחור שבעולם".

עוד באותו נושא

המשטרה טענה כי יו"ר הפועל פ"ת לשעבר אינו חשוד - בעת שכבר נעצר

לכתבה המלאה
מאיר שמיר הבעלים של הפועל פתח תקו. ברני ארדוב
דני לוי: "אתה יודע לכמה אנשים המשטרה קראה לחקירות על המקרה של מאיר? בערך 20 איש. אבל דני לוי זה שם מותג. אנחנו לא מדברים כבר חמש שנים, כי כל אחד הלך לדרך אחרת. ברור שאני מגנה מה שעשו לו". שמיר/ברני ארדוב

ביום חמישי נעצר הררי בחשד להנחת מטען מתחת למכוניתו של הכדורגלן קובי מוסא - במטרה לחסלו. מהמשטרה נמסר כי הררי ועבריינים נוספים שנעצרו, חשודים שפעלו יחד והצמידו מטעני חבלה לכלי הרכב של הזמרת מרגלית צנעני ואיש העסקים מאיר שמיר בחודשים האחרונים, במטרה לאיים עליהם. "ייתכן ששימשו שכירים לביצוע חיסולים", אמר גורם בכיר במשטרה.

לטענת המשטרה, הררי, שבעבר שימש מחסל בעולם התחתון, הניח את מטען חבלה במשקל של חצי קילוגרם אתמול בבוקר מתחת למכוניתו של שחקן הכדורגל קובי מוסא בסמוך לאצטדיון העירוני ברמת השרון. מוסא, לפי הערכות, מסוכסך עם משפחת מוסלי העומדת בראש ארגון פשיעה.

הארכת מעצר אבנר הררי. יותם רונן
דני לוי: "אני חבר ואני אוהב אותו והוא אחלה בחור שבעולם". הררי/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully