וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירוי צעירי: "המטרה המוצהרת שלנו היא המקום השלישי ואירופה"

20.2.2017 / 9:28

הקשר שכבש שער ניצחון דרמטי למכבי פתח תקוה, כיוון מטרות: "זו העונה הטובה בקריירה שלי". עם ארבעה שערים ובישולים, לא מן הנמנע שצעירי יהיה ברשימות של אלישע לוי לקראת ספרד

שחקני מכבי פתח תקוה אורי מגבו, לירוי צעירי, רומאריו פירס. לירון מולדובן
עונה מצוינת שלו. לירוי צעירי/לירון מולדובן

שמחה גדולה שררה במכבי פתח תקוה בסיום משחק הניצחון אמש (ראשון) באשקלון. בקבוצה חששו ממעידה מול הקבוצה של יובל נעים, שסחטה נקודה מהקבוצה של רפואה בסיבוב הראשון, אך שער של צעירי בתוספת הזמן סידרה למלאבסים שלוש נקודות יקרות. קובי רפואה אמר בסיום המשחק: "היכולת לא הייתה טובה אבל הכי חשוב שחזרנו לנצח. רוב העונה אנחנו יציבים וזה המדד עבורנו".

לירוי צעירי נמצאה אולי בעונה הטובה בקריירה שלו. עם ארבעה שערים וארבעה בישולים ויכולת גבוהה, לא מן הנמנע שיהיה ברשימה של אלישע לוי לקראת ספרד. צעירי אמר בסיום: "שיחקנו נגד קבוצה שנלחמת על החיים והיינו מוכנים לזה. במשחקים כאלה ידענו שלא יהיה הרבה כדורגל אלא הרבה אופי, הקרבה ונחישות. ידענו לקראת מה אנחנו הולכים ועמדנו במשימה".

הקשר הוסיף: "ללא ספק המעבר שלי למכבי פתח תקוה זאת הצלחה, הן מבחינה אישית והן מבחינה קבוצתית, אבל אנחנו צריכים להמשיך את הדרך הזאת. עד עכשיו לפחות זאת העונה הטובה שלי בקריירה ביחד עם העונה שבה יצאתי לשחק במכלן. אז כבשתי שבעה שערים, העונה אני כבר עם ארבעה".

צעירי סיכם את התקופה האחרונה ואמר: "בסה"כ היו לנו שני הפסדים נגד מכבי תל אביב שהיא קבוצה איכותית. שיחקנו נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה. גם אם יש טיפה ירידה, חשוב שנדע לצאת מזה. בשלב הזה של העונה, המטרה המוצהרת היא המקום השלישי ואירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully