וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית': "אנחנו על גל טוב כרגע. ננסה להישאר עליו ולהשתפר"

20.2.2017 / 8:20

כוכב מכבי תל אביב רשם בכורה עונתית מוצלחת בליגת העל: "באנו מרוכזים מההתחלה ולא נתנו לגביע להשפיע". הצהובים היו מרוצים, פניני הוסיף: "הגענו כמו קבוצה גדולה ועשינו את העבודה"

one

מכבי תל אביב חזרה אמש (ראשון) לליגת העל בכדורסל, רגע אחרי שחגיגות הזכייה בגביע הסתיימו. לשמחתם של הצהובים, החזרה הזו הייתה חלקה והסתיימה עם שיא ליגה של 19 שלשות, בדרך ל-79:103 חד צדדי בחוץ מול מכבי קרית גת. קווינסי מילר ממשיך לסבול מכאבים וההערכה היא כי הוא ייעדר לפחות עוד שבועיים, בעוד ג'ו אלכסנדר צפוי להיעדר שלושה שבועות.

לצהובים היה חשוב לשמור על הדריכות לאחר הזכייה בגביע ובקבוצה הביעו שביעות רצון מדווין סמית', שבמשחקו הראשון העונה בליגה סיים עם 20 נקודות וסחט לא מעט מחמאות מהחברים. "זה הרגיש טוב", אמר סמית' בסיום, "באנו מרוכזים מההתחלה ולא נתנו לגביע להשפיע. עשינו את העבודה כמו שצריך. מתחילת השנה היו לנו עליות וירידות וכרגע אנחנו על גל טוב. ננסה להישאר עליו ולהשתפר".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הביסה את מכבי קרית גת
איינארס בגאצקיס: "אנחנו נצטרך להתחזק וגם נתחזק"

שחקני מכבי תל אביב דווין סמית', קולטון אייברסון. לירון מולדובן
20 נקודות בהופעת הליגה הראשונה. סמית'/לירון מולדובן

המאמן איינארס בגאצקיס אמר לאחר הניצחון: "הייתי מודאג מההכנה המנטלית, אחרי גמר הגביע. אני מרוצה ושמח עבור השחקנים, הם הראו שהם מכבדים את המועדון והתואר בו זכינו, הם מקצוענים אמיתיים. יש לנו עכשיו יותר ביטחון, אחרי הזכייה בגביע. המטרה היא לתת הכול בכל משחק ולכבד את המועדון והאוהדים".

גיא פניני סיכם: "היה קשה להגיע למשחק הזה, יותר מהגמר בחמישי. היינו צריכים להתאושש פיזית ומנטלית אחרי סוף השבוע. אני מאוד שמח, אבל גם מאוד עייף. אחרי כל האמוציות, הרגשות והמאמץ שנתנו במשחק האחרון, הגענו למשחק מול קרית גת כמו קבוצה גדולה ועשינו את העבודה מהרגע הראשון. זה לא אמור היה להיות קל, אבל עשינו את זה קל. יש לנו משחק ביום שלישי מול הרצליה וזו תהיה הכנה טובה לצסק"א מוסקבה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully