וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשך המו"מ בין הפועל ירושלים לפארמר: "השיחות מאוד חיוביות"

20.2.2017 / 8:09

נציגים של סגנית האלופה שוחחו גם אמש עם הגארד, שעל המו"מ עמו נחשף לראשונה בוואלה! ספורט. גורם המעורה במו"מ: "הוא נשמע חיובי לגבי העסקה, הכסף לא מהווה שיקול עבור הצדדים"

one

הפועל ירושלים ממשיכה במגעים עם הגארד ג'ורדן פארמר, כאשר שיחות עם סוכנו נערכו גם אמש. האדומים מהבירה רוצים לחזק את הסגל הישראלי, כשהרישום מאפשר לקבוצה להוסיף את פארמר שנחשב לישראלי עד לאמצע הסיבוב השלישי. "יש עמו מגעים כבר כמה ימים, והשיחות מאוד חיוביות, יש לו הערכה רבה לסטודמאייר ולהפועל ירושלים והכרות אישית עם סטודמאייר, גם בימים האחרונים הם שוחחו ביניהם, כשפארמר נשמע חיובי מאוד לגבי הפועל ירושלים. אבל במקביל יש כמה קבוצות NBA שבודקות לגביו". כך מספרים גורמים המעורים במו"מ. לגבי הכסף הוסיפו הגורמים: "הכסף לא מקווה שיקול עבור שני הצדדים". יש לציין כי פארמר הוזכר באחרונה כמועמד לקליבלנד האלופה, כאשר זה שוקל הצעות נוספות.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים במגעים עם ג'ורדן פארמר

ג'ורדן פארמר שחקן סקרמנטו. GettyImages
בדרך חזרה לישראל? פארמר/GettyImages

בתוך כך, בירושלים מאוכזבים מהתבוסה 86:69 למכבי חיפה אתמול. אולם, המאמן סימונה פיאניג'אני מסביר מאחורי הקלעים וגם לתקשורת כי הסגל הפצוע משפיע על יכולת הקבוצה. "חשוב שנגיע עם סגל רחב ובריא למשחקים ביורוקאפ ובליגה", אומר המאמן האיטלקי. המאמן מודאג לקראת לוח הזמנים הצפוף שכולל משחק חוץ מול אילת ביום רביעי ומול ראשון לציון במוצאי שבת.

בר טימור יעבור בדיקה בכדי להעריך את חומרת הפציעה. הגארד הישראלי סובל זה מספר שבועות מהפציעה בכתף. טימור עצמו התייחס לפציעה ואמר: "אני מרגיש בסדר יחסית. אני מקווה שהפציעה לא חמורה מדי. אעבור בדיקות ואדע יותר לגבי ההמשך. ברמה המקצועית, כמובן שיש אכזבה מהתוצאה ואנחנו נצטרך לאסוף את עצמנו מהר כי יש לנו משימות מאוד חשובות בשבועות הקרובים. זו תקופה מאוד עמוסה עם הרבה משחקים ואני שומר על אופטימיות שאוכל לסייע לקבוצה כמה שאפשר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully