וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה גדולה בבאר שבע "נראינו לחוצים". בקבוצה הרגיעו את אוגו

20.2.2017 / 7:31

האלופה שוב לא ניצחה, אך דאגה להזכיר: "אנחנו חזקים ועדיין במקום ה-1". שחקנים ומאמן הכושר התערבו בעימות בין אוגו לאוהדים שגידפו. דאגה מכושרו של וואקמה, מחמאות לטהא וחיימוב

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אוגו סיים את המשחק עצבני מאוד/ברני ארדוב

העצבים מדברים בהפועל באר שבע

1. בסביבות הדקה ה-40, הפועל חיפה פספסה עוד הזדמנות להתקפה טובה אחרי טעות של הפועל באר שבע. רגע אחרי שלואי טהא הרחיק את הכדור לחוץ, ניתן היה לראות חילופי האשמות בין לא מעט משחקני האלופה. גם בהמשך המשחק חזרו על עצמן תנועות הידיים העצבניות בין השחקנים, שכבר מהדקה ה-30 החלו להפגין לחץ גדול בשפת הגוף שלהם. "בהחלט נראינו לחוצים", הודה אחד משחקני באר שבע אחרי ה-0:0 המאכזב בכרמל אמש (ראשון), שהציב את הפער ממכבי תל אביב על שלוש נקודות בלבד, "אבל האמנו שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר ולהגיע להזדמנויות. במחצית השנייה באמת שלטנו, אבל לא תרגמנו את זה ליותר מדי מצבים". למרות התיקו והפער שצומק, בקבוצה נשמעו בטוחים לגבי המשך מאבק האליפות: "לקחת אליפות זה לא קל", אמר גורם במועדון, "זה יהיה קשה, אבל אנחנו עדיין חזקים ואנחנו עדיין במקום הראשון".

עוד בנושא:

מאבק האליפות נפתח: הפועל חיפה והפועל באר שבע נפרדו ב-0:0
אוגו התעמת עם אוהדי באר שבע. בכר: "לא ראיתי קבוצה לחוצה"
בהפועל חיפה משוכנעים: "לא נוותר על הפלייאוף העליון". בן בסט עצבני

seperator

העימות של ג'ון אוגו עם האוהדים

2. אם מחפשים עוד סממן ללחץ, הרי שניתן היה למצוא אותו בסיום, כאשר ג'ון אוגו התעמת עם כמה אוהדים שגידפו את הקבוצה. בתמונות שפרסמנו אתמול ניתן לראות את אוגו מגיב בתנועות ידיים לעבר אותם אוהדים, בעוד שחקנים בקבוצה ומאמן הכושר הרגיעו אותו. למרות התקרית, בקבוצה דווקא החמיאו לאוגו ואמרו שהוא נמצא בתקופה טובה מאוד. "הוא חוזר לעצמו והוא חשוב מאוד עבורנו להמשך מאבק האליפות", אמרו בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע (ימין) עם שיר צדק. ברני ארדוב
משחק חשוב בטורקיה/ברני ארדוב

"המשחק מול בשיקטאש חשוב גם לביטחון שלנו"

3. בבאר שבע מתייחסים לשבוע הקרוב כגורלי מאוד, זאת למרות שהסיכויים לעבור את בשיקטאש בליגה האירופית קלושים. הקבוצה תצא ביום רביעי למשחק החוץ באיסטנבול וכאשר תחזור מטורקיה, תארח ביום שני את הפועל כפר סבא החלשה, כשהיא יודעת שאסור לה למעוד. "המשחק מול בשיקטאש חשוב גם לביטחון שלנו", אמר שחקן בקבוצה, "חשוב שניתן שם משחק טוב". בקבוצה מודאגים מהירידה ביכולת של טוני וואקמה לאחרונה ומקווים שהשחקן יחזור לכושרו הטוב כמה שיותר מהר.

ולמרות הכול: נקודות האור

4. למרות האכזבה והמשחק הלא טוב, בבאר שבע מצאו גם נקודות אור בדמות לואי טהא, שהפגין משחק מצוין והשוער גיא חיימוב, שקיבל את המקום בהרכב, היה טוב והציל ברגעי הסיום את הקבוצה משער הפסד. חיימוב זכה למחמאות אפילו מהבעלים אלונה ברקת, שהייתה מאוכזבת בסיום, כפי שהעידו בקבוצה. "חשוב שבכל עמדה יהיו שני שחקנים שראויים להיות בהרכב. גם בעמדת השוער יש לנו את זה", סיכם אחד השחקנים את היכולת של חיימוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully