וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמרכוס קאזינס ועומרי כספי עוברים בטרייד מסקרמנטו לניו אורלינס

עסקת השנה ב-NBA: הקינגס נפרדו מהכוכב הגדול שלהם ושלחו יחד איתו את הפורוורד הישראלי לקבוצה של אנתוני דייויס. בתמורה, הפליקנס העבירו את באדי הילד, טייריק אוואנס וצמד בחירות דראפט. בארה"ב מנתחים את הטרייד, צפו בהלם של קאזינס כאשר הוא מגלה שעבר לאחר האולסטאר

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס עם דמרכוס קאזינס. GettyImages
עוברים יחד לביג איזי. קאזינס וכספי/GettyImages

רגע אחרי משחק האולסטאר, הגיע הבוקר, אור ליום שני, הטרייד הגדול של השנה ב-NBA: סקרמנטו שלחה את דמרכוס קאזינס לניו אורלינס, כאשר בזווית הישראלית, גם עומרי כספי נשלח יחד עמו ויעזוב בפעם השנייה בקריירה את הקינגס.

על פי אדריאן ווז'נרובסקי, הכתב הבכיר של "יאהו", הקינגס הקשיבו ביממה האחרונה למספר הצעות בנוגע לטריידים על קאזינס, שאמור לסיים את חוזהו בסוף העונה הבאה. ההצעות הטובות ביותר היו של הלייקרס ושל ניו אורלינס ובסופו של דבר, הפליקנס הם אלה שזכו בפרס הגדול ויחברו את "בוגי" לאנתוני דייויס, במה שמסתמנת כקבוצת על אפשרית חדשה ב-NBA.

עוד בנושא
"ישתבח שמו לעד": התגובות הראשוניות במחנה כספי בעקבות הטרייד
החבר החדש לוהט: 52 נקודות לאנתוני דייויס, 182:192 למערב באולסטאר
החבר הישן חוזר לישראל? הפועל ירושלים במגעים עם ג'ורדן פארמר

הפליקנס מאוד מרוצים מעצמם

במסגרת הטרייד, נשלח כאמור חברו הטוב של קאזינס, עומרי כספי, לפליקנס, כאשר לסקרמנטו יגיע הרוקי המבטיח באדי הילד. גם טייריק אוואנס יחזור במסגרת הדיל לקבוצה שבחרה בו בדראפט. הקינגס גם יקבלו את בחירות הסיבוב הראשון והשני של ניו אורלינס בדראפט הקרוב. גם לנגסטון גלאווי יעבור לסקרמנטו, אך הוא צפוי להיות מנופה באופן מיידי.

עבור כספי, שנמצא בעונתו השמינית ב-NBA, מדובר בקבוצה רביעית בליגה. הוא החל את דרכו בסקרמנטו ואחרי שנתיים עבר לקליבלנד ומשם ליוסטון וחזרה לקינגס. בעונה שעברה רשם כספי את עונתו הטובה ביותר בליגה במדי סקרמנטו, אך העונה, תחת המאמן דייב ייגר, הוא זכה לפחות קרדיט ואף היה פצוע בשבועות האחרונים. בניו אורלינס, שם עבר לרגע גל מקל שנפלט מהליגה, יפגוש כספי בישראלי אחר, הסקאוט הראשי של הקבוצה ירון ארבל.

קאזינס נמצא כעת בעונתו השביעית ב-NBA, כולן במדי סקרמנטו. ב-470 משחקים, הוא העמיד ממוצעים של 21.1 נקודות ו-10.8 ריבאונדים לאורך הקריירה.

אדריאן ווז'נרובסקי צייץ: "סקרמנטו רוצה לבנות תרבות חדשה, בלי קאזינס. בסופו של דבר, הם החליטו שהם לא רוצים להתחייב ל-200 מיליון דולר איתו. ההצהרות הפומביות והפרטיות של ולאדה דיבאץ' לפיהן הוא לא יעשה טרייד על קאזינס, ייפגעו מעכשיו באמינות שלו במקרים עתידיים עם סוכנים ושחקנים וכו'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

רגע אחרי האולסטאר, קאזינס התייצב מול העיתונאים ולא ידע על הטרייד. צפו בהלם על פניו כאשר מישהו לצדו לוחש לו על כך

התגובות לטרייד

כריס ריאן מאתר "The Ringer" מיהר לנתח את הטרייד: "לניו אורלינס יש עכשיו שני שחקנים מהטופ 15 בליגה. משהו כנראה השתבש בענק בין סוף השבוע, בו פורסמה הידיעה ב-ESPN על כך שקאזינס אמר שהוא רוצה לחתום על הארכת חוזה בסקרמנטו ושיתלו את הגופיה שלו בתקרת האולם ועד הלילה, כאשר שמועה משעשעת הפכה לטרייד עצום תוך כמה שעות".

ריאן הוסיף: "אל תתבלבלו - הקינגס נשדדו פה. הילד הוא רוקי בן 23, שוטינג גארד עם תקרה די ברורה ביכולת שלו. סקרמנטו כבר רכבה על רכבת ההרים שנקראת טייריק אוואנס. בחירת הסיבוב הראשון של הפליקנס לא תהיה כל כך אטרקטיבית אם קאזינס ודייויס יסתערו על המערב מעכשיו. לפליקנס יש עכשיו את הקו הקדמי הטוב בליגה. יכול לעבור דור שלם לפני שאתה אומר משהו כזה על קבוצת NBA. המנצח האמיתי כאן הוא קאזינס, שמקבל התחלה חדשה, בעיר חדשה, עם מאמן חדש וכוכב חדש לצדו. הוא כבר לא "הפנים של הפרנצ'ייז", הוא רק אחד הכוכבים מעכשיו".

העיניים של כולם נשואות כעת ל-31 במרץ, אז הפליקנס יפגשו את סקרמנטו. מי שהייתה קרובה כאמור לעסקה היא לוס אנג'לס לייקרס, אולם על פי רמונה שלבורן מ-ESPN, הקינגס הבהירו שבלי ברנדון אינגרם אין עסקה והלייקרס לא היו מעוניינים להעביר את הכוכב הצעיר שלהם.

קרל אנתוני טאונס מופתע

הבדיחות לא איחרו להגיע

המנהל של קאזינס מבולבל בשדה התעופה בניו אורלינס

הצמד הקטלני החדש של הפליקנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully